Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2015, 21:46
Ellietje
Ellietje is offline
Hey,
Ik was meer als een 6tal maanden samen met wat vroeger mijn beste vriend was. Er is een tijd geweest dat we vaak onozele ruzies hadden. Die tijd ging eigenlijk best wel vlug voorbij. Een maand later vertelde mijn beste vriendin dat ze verlieft was op een meisje en dat heeft ze ook aan mijn vriend verteld en sindsdien is hij langzaamaan anders beginnen te doen. Hij zei dat hij mij iets moest uitleggen en dat kwam er maar niet van dus ben ik blijve zagen en uiteindelijk vertelde hij het. Hij zei iets over een jongen die een jaar ouder is die hij eigenlijk op 1 of andere mannier hot en schattig vind. Op den duur is hij daar als maar meet over beginnen praten en nu is hij er verliefd op en ik ben het nog aan die jongen mogen gaan uitleggen. Hij kon er goed mee omgaan maan mijn vriend begon meer hoop te krijgen da ze samen zouden zijn enz... Zo kan ik nog lang verder gaan. Nu ik heb het een week ofzo geleden uitgemaakt en hij zegt dat we gewoon even goede vrienden zijn als vroeger. Ik heb hem gezegt dat het nooit meer als vroeger kon zijn maar daar trekt hij zich op dit moment niets van aan denk ik. Hij voelt niets meer voor mij maar ik kan mijn gevoelens niet opzij zetten en ben dus nog steeds op hem en hij weet dat. Elke keer als hij over die gast begint op de chat of op school staan mijn ogen bijna op barsten (op school minder ma chat enorm). Ik weet echt niet wat ik hiermee moet aanvangen. Ik zou hem echt heel graag terug als vriend zoals vroeger hebben maar weet niet hoe ik hem uit mijn hooft kan zetten... Kan er aub iemand mij helpen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2015, 21:52
Elin3
Elin3 is offline
Kan je niet gewoon aangeven dat je het lastig vind. Natuurlijk gun je hem het beste, ook als dat niet met jou is, maar het is wel naar om nu steeds zo geconfronteerd te worden. Vraag hem om wat begrip.
Oud 01-05-2015, 22:46
Ellietje
Ellietje is offline
Hij weet dat ik het er moeilijk mee heb en hij begrijpt het ook maar ik ben nog wel zijn beste vriendin en ik ben degene waar hij echt alles over hem tegen kan zeggen. Er zijn nog een aantal mensen die dat weten maar die beseffen het niet helemaal denk ik want ik weet het nu al wat langer dan een week en die andere niet.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2015, 10:26
Ellietje
Ellietje is offline
Iemand een idee hoe ik hiermee moet omgaan plz?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2015, 11:01
Verwijderd
Leg aan hem uit dat jij nu even tijd apart nodig hebt om over hem heen te komen. Als hij graag een goede vriend wil zijn moet hij dat respecteren en jou die tijd ook gunnen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2015, 20:11
Ellietje
Ellietje is offline
Citaat:
Leg aan hem uit dat jij nu even tijd apart nodig hebt om over hem heen te komen. Als hij graag een goede vriend wil zijn moet hij dat respecteren en jou die tijd ook gunnen.
Dat is net mijn probleem ik wil wel afstand nemen enz. Maar als ik bij hem ben moet hij zwijgen of ik word kwaad ofzo maar bv. In het weekend mis ik hem enorm en wou ik gewoon dat dit allemaal nooit gebeurt was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten