Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2015, 21:20
mrAnonymous
mrAnonymous is offline
Hoi,

Ik heb de laatste tijd het idee dat ik wordt buitengesloten door mn vrienden.
Sinds er een nieuwe jongen op school is die ik eerst wel mocht, maar nu niet meer, en hij denkt dat ik zijn vriend ben. Niemand mag hem eigenlijk, iedereen vindt hem vies en raar. En ik denk doordat hij de hele tijd achter mij aanloopt, dat mijn vrienden me buitensluiten om maar niet bij hem te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2015, 22:06
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Das lullig, sla die jongen van je af dan!!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2015, 09:38
quintyy
quintyy is offline
Citaat:
Das lullig, sla die jongen van je af dan!!!
Want dat is niet lullig? Dan ben je ook zo'n meeloper.
Ditch die zogenaamde vrienden van je. Het is niet oké om te andere vrienden buiten te sluiten.
Het is ook niet ok om iemand te weigeren als vriend omdat anderen hem raar vinden. Hij lijkt soort van afhankelijk van jou.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2015, 10:49
bierkoning
bierkoning is offline
Praat met je vrienden. Dat moet kunnen als jullie vrienden zijn. Zeg dat je dat gevoel hebt. Dan hoor je vanzelf of je eigen theorie klopt.
Oud 07-05-2015, 07:33
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Want dat is niet lullig? Dan ben je ook zo'n meeloper.
Ditch die zogenaamde vrienden van je. Het is niet oké om te andere vrienden buiten te sluiten.
Het is ook niet ok om iemand te weigeren als vriend omdat anderen hem raar vinden. Hij lijkt soort van afhankelijk van jou.
Ja, want vrienden blijven met iemand die eigenlijk niet mag, omdat je het zielig voor hem vindt dat hij anders niemand heeft, is WEL een goed idee.
Oud 07-05-2015, 09:45
quintyy
quintyy is offline
Citaat:
Ja, want vrienden blijven met iemand die eigenlijk niet mag, omdat je het zielig voor hem vindt dat hij anders niemand heeft, is WEL een goed idee.
Nee ik zeg niet dat je dan bevriend met hem moet blijven, maar je kunt toch wel gewoon normaal tegen hem blijven doen? Uit die reactie van die jongen waarop ik reageerde, kreeg ik een indruk van zo'n meeloopgedrag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten