Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2015, 16:09
Manon_Groningen
Manon_Groningen is offline
Hallo allemaal,

Op dit moment doe ik voor mijn bachelor scriptie Communicatiewetenschappen onderzoek onder scholieren die in het eindexamenjaar zitten en volgend jaar verder gaan studeren.

Ik ben specifiek op zoek naar scholieren uit Drenthe, Groningen, Friesland of Overijssel die nu in 5 HAVO, 6 VWO of 4 MBO zitten.

Geldt dit voor jou? Dan zou je mij ontzettend kunnen helpen door een vragenlijst in te vullen. Dit duurt niet lang en je maakt ook nog eens kans op één van vier H&M giftcards van 10 euro die ik verloot onder de deelnemers. Altijd meegenomen

link naar vragenlijst : www.thesistools.com/scriptiemanon
Deze link zal open staan tot en met 10 mei.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee, zou super zijn!

Manon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2015, 19:23
MasterY115
MasterY115 is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Op dit moment doe ik voor mijn bachelor scriptie Communicatiewetenschappen onderzoek onder scholieren die in het eindexamenjaar zitten en volgend jaar verder gaan studeren.

Ik ben specifiek op zoek naar scholieren uit Drenthe, Groningen, Friesland of Overijssel die nu in 5 HAVO, 6 VWO of 4 MBO zitten.

Geldt dit voor jou? Dan zou je mij ontzettend kunnen helpen door een vragenlijst in te vullen. Dit duurt niet lang en je maakt ook nog eens kans op één van vier H&M giftcards van 10 euro die ik verloot onder de deelnemers. Altijd meegenomen

link naar vragenlijst : www.thesistools.com/scriptiemanon
Deze link zal open staan tot en met 10 mei.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee, zou super zijn!

Manon
Bedoel je niet 4 VMBO? Just asking
Met citaat reageren
Oud 06-05-2015, 20:56
Manon_Groningen
Nee, toch echt MBO.. maar bedankt voor het opletten
Met citaat reageren
Oud 06-05-2015, 21:11
Axel11
Axel11 is offline
"4 MBO" is een vrij ongebruikelijke manier van aanduiden, wordt wellicht al snel begrepen als MBO 4 wat iets heel anders betekent
Met citaat reageren
Oud 06-05-2015, 23:47
Manon_Groningen
Wat ik bedoel is de laatste klas van het MBO, waarna je zou kunnen doorstuderen aan het HBO. Ik dacht dat deze variant dan 4 jaren is en omdat ik ook al 5 HAVO en 6 VWO had staan heb ik dezelfde schrijfwijze genomen. Excuses voor de onduidelijkheid..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten