Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien is het een optie om het er gewoon over te hebben met je leidinggevende, i.p.v. ze direct te willen aanklagen. Dat gaat jou alleen maar geld kosten namelijk
![]() Ik vind dat je een heftige reactie geeft. Het is normaal dat wanneer je op de winkelvloer staat, je er voor zorgt dat je de winkel er netjes en verzorgd uit ziet. Dat betekend niet alleen spiegelen, maar ook stickers krabben en kauwgom opruimen (als het goed is staat dit in je contract). Tegenwoordig liggen de baantjes niet meer voor het oprapen en mag je blij zijn als je een baantje hebt! Dus, niet zo zeuren, en aan de bak! |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik snap je frustratie, toch denk ik dat je weinig kan doen. Leave it or like it!
||
![]() |
Citaat:
2 als dat al hard werke vin sterkte met je toekmost wat elke ander baan die bestaad moet je nog veel harde werke dan jij moet 3 zij zeurt en jankt verschijnlijk niet zo als jou dus heb je baas besloten dat zij klaar is voor de kassa en jij nog lang niet |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Gestolen van werkgever aim_and_fire | 11 | 09-07-2014 13:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Baas aanklagen Verwijderd | 19 | 24-05-2013 08:05 | |
Werk, Geld & Recht |
Kan ik mijn werkgever aanklagen? Kenitriaan | 20 | 23-08-2009 03:29 | |
De Kantine |
Wat vind je stom/vervelend/ambetant/weerzinwekkend? Verwijderd | 500 | 15-08-2009 19:42 | |
Werk, Geld & Recht |
Kan ik mijn baas aanklagen? RagNaa | 23 | 23-10-2006 19:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Terugbetalen SoMeBoDy | 74 | 28-05-2004 15:14 |