Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2015, 09:45
andy_zaad
andy_zaad is offline
Hallo allemaal!

Ik weet wel dat thc kan gevonden worden in sperma en zelfs in je botten en hersens maar of dat goed of slechts is weet ik niet. Ik neem aan dat voor je botten best goed kan zijn , maar in je zaad?

Er zit mij iets dwars. ik heb namelijk opgemerkt dat kinderen van blowende ouders best slim zijn.

Zal dat een feite zijn of lijkt het me zo omdat ik ook blow en geen kinderen heb en misschien wil ik onderbewust toch mijn gedrag rechtvaardigen?

Hebben jullie dat ook gemerkt of ligt het aan mij?

Bedankt voor jullie reacties.
Oud 05-08-2015, 17:40
Durian
Durian is offline
Dit ligt echt aan jou man :')
Oud 05-08-2015, 18:24
Talenlover
Talenlover is offline
Dat ligt inderdaad gewoon aan jou. Ik heb wat gegoogeld op thc en ik vind voornamelijk negatieve effecten (op gezonde mensen, blijkbaar kan het ook als medicijn werken bij bv. ms). Slecht spul dus en blowende ouders zullen toch eerder problemen opleveren bij het kind, zo las ik dat het een slechte invloed heeft op het kortetermijngeheugen, het probleemoplossend vermogen en nog veel meer (bij het kind welteverstaan)
Niet dat ik iets van wetenschappen ken, dit heb ik allemaal gewoon van het internet.
Oud 06-08-2015, 01:00
SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Dat ligt inderdaad gewoon aan jou. Ik heb wat gegoogeld op thc en ik vind voornamelijk negatieve effecten (op gezonde mensen, blijkbaar kan het ook als medicijn werken bij bv. ms). Slecht spul dus en blowende ouders zullen toch eerder problemen opleveren bij het kind, zo las ik dat het een slechte invloed heeft op het kortetermijngeheugen, het probleemoplossend vermogen en nog veel meer (bij het kind welteverstaan)
Niet dat ik iets van wetenschappen ken, dit heb ik allemaal gewoon van het internet.
het is een hele moeilijke om te zeggen of thc nu echt zo schadelijk en gevaarlijk is omdat de onderzoeken zo wisselend zijn.

behoorlijk lang document van het Trimbos het is als het ware een soort samenvatting van de afgelopen 10 tot 20 jaar aan onderzoek naar cannabis.
Oud 07-08-2015, 01:01
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Alleen al aan de vraag kan je merken dat hij blowt
Reageren

Regels voor berichten