Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2015, 20:30
Wackto
Wackto is offline
Oke, het zit zo. Ik ben al een tijdje (anderhalve jaar) verliefd op een meisje (ben een jongen). Ze had 6 maanden terug een tijdje laten merken dat ze me leuk vond, ik vond haar ook leuk maar kan me niet meer herinneren waarom ik zelf niks heb laten merken. Wat heel erg dom is en naar mijn mening egoïstisch.

Nu, is mijn interesse in haar opeens ''gestegen'' en wil ik zo graag weten of ze mij nog leuk vindt. Nu is mijn probleem: Hoe kom ik erachter of ze mij nog leuk vindt en zo niet, hoe zorg ik ervoor dat ze mij weer leuk gaat vinden?

Achtergrondinfo: We hebben geen ''jongens | meisjes groepen'' maar iedereen is gewoon lekker door elkaar gemixt dus het is niet zo dat ze samen met een groep meiden gaat lopen giechelen, iedereen kan het wel zo'n beetje goed met elkaar hebben en verrassend genoeg is het grotendeel van de klas best wel volwassen (wat heel bijzonder is in de 2e). Ze is niet verlegen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2015, 23:10
maddudeman
maddudeman is offline
De simpelste manier om er achter te komen is door het tevragen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 06:23
Elin3
Elin3 is offline
Stel voor samen wat af te spreken, als de sfeer goed is kan je ter sprake brengen dat je haar leuk vindt
Oud 01-06-2015, 17:03
Wackto
Wackto is offline
Vanwege bepaalde omstandigheden is het niet mogelijk om af te spreken om ergens naar toe te gaan. Wat ik natuurlijk wel jammer vind.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 17:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vanwege bepaalde omstandigheden is het niet mogelijk om af te spreken om ergens naar toe te gaan. Wat ik natuurlijk wel jammer vind.
En bij een van jullie thuis afspreken?
Oud 01-06-2015, 18:55
Wackto
Wackto is offline
Dat zou kunnen, alleen woont ze wel een eindje hier vandaan en kan ik haar niet echt zomaar vragen af te spreken zonder reden.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 19:17
Elin3
Elin3 is offline
Speel het een beetje slim, praat een keer over films en stel voor samen een film te kijken. Of praat over taart bakken en ga dat samen doen
Oud 01-06-2015, 19:21
Wackto
Wackto is offline
Het is lastig om uit te leggen, maar het zijn toch echt omstandigheden die niet door mij, maar door mijn ouders veroorzaakt worden en daar kan ik niks aan doen, heb ik ervaren. Ik heb niet zoveel vrijheid om af te spreken.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 19:38
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is lastig om uit te leggen, maar het zijn toch echt omstandigheden die niet door mij, maar door mijn ouders veroorzaakt worden en daar kan ik niks aan doen, heb ik ervaren. Ik heb niet zoveel vrijheid om af te spreken.
Valt daar niet over in gesprek te gaan met je ouders?
Oud 01-06-2015, 19:38
Wackto
Wackto is offline
Nee. Vaak genoeg geprobeerd, na 9 jaar nog niks van gekomen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 19:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee. Vaak genoeg geprobeerd, na 9 jaar nog niks van gekomen.
Waarom mag je dan niet afspreken met mensen?

Na 9 jaar ben je wel ouder en wijzer geworden, misschien dat je ouders je dan ook meer toestaan?

Verwachten je ouders van je dat je de hele zomervakantie werkt of alleen op je slaapkamer zit? Als je niet mag afspreken met vrienden?
Oud 01-06-2015, 19:42
Wackto
Wackto is offline
Kijk, dit kan ik niet snel even uitleggen, het is HEEL erg ingewikkeld. Wel mag ik afspreken voor school, maak er soms wel misbruik van om stiekem af te spreken. Alleen zal het niet met haar lukken omdat ze nogal een eindje verderop woont.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 19:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kijk, dit kan ik niet snel even uitleggen, het is HEEL erg ingewikkeld. Wel mag ik afspreken voor school, maak er soms wel misbruik van om stiekem af te spreken. Alleen zal het niet met haar lukken omdat ze nogal een eindje verderop woont.
Dan zou ik dat meisje ook maar vergeten, als je niet kunt afspreken heeft het even weinig zin om haar te vertellen dat je haar leuk vindt, eventueel een relatie te krijgen, etc. Want ook dan kan je haar nog steeds weinig zien omdat je niet met haar kunt afspreken.
Het is wat zwart-wit gezegd zo, maar bedenk je wel dat je die beperking hebt...
Oud 01-06-2015, 19:49
Wackto
Wackto is offline
Ik was van plan om het haar op school te vertellen. Bovendien weet ze dat ik in zo'n situatie zit.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2015, 19:52
Wackto
Wackto is offline
Ik was van plan het haar op school te vertellen. Bovendien weet ze dat ik in zo'n situatie zit. Aangezien ik het nog niet helemaal duidelijk heb gemaakt, ze zit bij mij in de klas. Dus ik zie haar wel 5 dagen per week.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2015, 06:19
Wackto
Wackto is offline
Mini vooruitgang, zij en mijn vriend renden om naast mij te zitten, tijdens de pauze, zij was sneller.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 17:29
v1nA
v1nA is offline
Citaat:
Mini vooruitgang, zij en mijn vriend renden om naast mij te zitten, tijdens de pauze, zij was sneller.
das tog een teken dat ze jou zie zitten denk ik dan.
Zeg het haar gewoon. Maar denk wel de vakantie komt, waneer zie je haar?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 14:07
Wackto
Wackto is offline
Ik zie haar doordeweeks 5 dagen. Wel twijfel ik of ze me leuk vindt, want dit soort dingen gebeuren echt haast nooit. Hierna is er niet echt iets meer gebeurd, hele korte gesprekken, soms oogcontact, meer niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten