![]() |
|
Verwijderd
|
Slimste studente van Groningen onderscheiden
Vorig jaar behaalde ze haar Bachelor cum laude met acht tienen, veertien negens en vijf achten. Dit jaar won ze een prijs als meest excellente student van Groningen: studente Zoë Zernitz. Zij studeert kunsten, cultuur en media en is winnaar geworden van de Aart Bosman Student Excellence Award 2014 van de Rijksuniversiteit Groningen. Bron: http://www.gic.nl/nieuws/slimste-stu....VLfur0jb.dpuf ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De veroorzaker naamzoek |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Naja ergens vind ik het wel prima dat iemand gewoon gaat doen waar ze zin in heeft, als dat onderwijzeres is, ok. Maar ik neem aan dat die prijs ook onder meer bedoeld is ter stimulans en zo. En dan is het zonde dat ie naar iemand gaat die toch niet verder de wetenschap in wil. Daarnaast kun je inderdaad afvragen of van onze belastingcenten!!!!1111 een bachelor en master betalen voor iemand die daarna nog lekker de pabo gaat doen, wel helemaal senang is.
|
![]() |
|
ik vraag me af wat een niet ambitieuze juf is. 'zolang ik maar op tijd thuis ben elke dag en het minimale verplichte aantal schijtkinderen magere voldoendes halen, dan vind ik het best!' oid?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou ja, daar doelde ik op, basisonderwijs; dat is toch een behoorlijk bewuste keuze.
Dat er op HBOs/Universiteiten met regelmaat docenten rondlopen die niet goed genoeg zijn voor het bedrijf-/onderzoeksleven en daardoor maar voor de collegezaal staan is volgens mij geen nieuws ;o
|
![]() Je zou gek zijn om zonder ambitie in het basisonderwijs te werken. Ik zou de mensen uit het bedrijfsleven graag eens een maand voor de klas zien met alle taken die er verder voor een leerkracht bij horen. Ik ben benieuwd of er dan nog steeds zo neerbuigend over ons vak gedaan wordt: "Je hebt fokking veel vakantie, wat zeur je." ![]() Ik ben me er we bewust van dat er gelukkig ook een heleboel mensen wel respect hebben voor mijn vak ![]() ![]()
|
|