Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2015, 13:43
prutserinliefde
prutserinliefde is offline
Hoi mensen,

Na 6 maand appen met een meid , en door omstandigheden nooit iets afgesproken te hebben. Is het gesprek eigenlijk gestopt. Nu dacht ik over mijn verliefdheid heen te zijn, maar ik kwam haar laatst tegen in de winkel waar ze werkt. Toen ik wat aan haar vroeg (zag geen ander personeel lopen) begon ze te lachen, door die lach kwam dat verliefdheids-gevoel weer terug.(ik vind haar lach met ogen + gezichtsuitdrukking zo mooi)

Nu is er over een week of 2 een feest in het dorp waar ze woont (een paar km fietsen voor mij), zal ik daar heen gaan met vrienden of zal ik het zo laten als het is.
Ze heeft me al vertelt dat ze daar 100% heen gaat, dus dat ik haar tegen kom is aardig groot.

Mijn gevoel zegt : ga er heen!
terwijl mijn verstand zegt : laat haar wat rust, anders was het gesprek niet gestopt

Wat vinden jullie ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2015, 14:21
Durian
Durian is offline
Wat heb je te verliezen man? Als je niet gaat heb je sowieso niks. Als je wel gaat kan je weer met haar in contact komen, misschien meer dan alleen contact zelfs.

En anders is het gewoon een gezellige avond met je maten toch?

Volg je gevoel
Oud 07-06-2015, 15:29
prutserinliefde
Zo kan je het ook bekijken, alleen weet ik niet of ze wil praten. Omdat het zo'n dorps feest is en ze iedereen uit het dorp kent (ze woont in een heel klein dorpje van zo'n 500 man) , wie zegt dat ze dan nog wel met mij wil praten?

maar je hebt wel gelijk , gezellige avond met me vrienden
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 21:13
Durian
Durian is offline
Citaat:
Zo kan je het ook bekijken, alleen weet ik niet of ze wil praten. Omdat het zo'n dorps feest is en ze iedereen uit het dorp kent (ze woont in een heel klein dorpje van zo'n 500 man) , wie zegt dat ze dan nog wel met mij wil praten?

maar je hebt wel gelijk , gezellige avond met me vrienden
Dat weet je pas wanneer je het probeert. Als je niet gaat kan je nooit weten of ze wel met je wilde praten.
Oud 08-06-2015, 09:48
prutserinliefde
Daar heb je gelijk in.

Ik ben niet zo goed in zulke dingen, maar wat zal ik allemaal met haar kunnen doen?
-praten
-dansen (als ze daar zin in heeft)

weet jij nog iets?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 13:21
Durian
Durian is offline
Citaat:
Daar heb je gelijk in.

Ik ben niet zo goed in zulke dingen, maar wat zal ik allemaal met haar kunnen doen?
-praten
-dansen (als ze daar zin in heeft)

weet jij nog iets?
Je zou nu eventueel ook al kunnen chatten met haar. Dat feest is pas over twee weken dus duurt nog wel ff. Dan hoef je op die avond niet pas op 0 informatie te beginnen.
Oud 08-06-2015, 17:15
prutserinliefde
Citaat:
Na 6 maand appen met een meid , en door omstandigheden nooit iets afgesproken te hebben. Is het gesprek eigenlijk gestopt
ik weet al aardig veel over haar, dat maakt het uit nog spannender om iets te doen.En ik ben ook slecht in zulke dingen. Vandaar dat ik probeer voor te bereiden wat ik allemaal kan doen, maar kom dus neit verder dan : praten, dansen

weet jij nog iets ?
Als ik mag vragen: wat doe jij als je een meid ziet op zo'n feest ?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 17:31
Durian
Durian is offline
Citaat:
ik weet al aardig veel over haar, dat maakt het uit nog spannender om iets te doen.En ik ben ook slecht in zulke dingen. Vandaar dat ik probeer voor te bereiden wat ik allemaal kan doen, maar kom dus neit verder dan : praten, dansen

weet jij nog iets ?
Als ik mag vragen: wat doe jij als je een meid ziet op zo'n feest ?
Wat kan je nog meer op zo'n feest doen dan praten en dansen haha. Het enige wat ik nog erbij kan verzinnen is drinken
Oud 08-06-2015, 18:24
prutserinliefde
haha bedankt man! Hoewel ik twijfel of ik ga (heb een heel erg dubbel gevoel) , waardeer ik je hulp heel erg.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 18:36
Durian
Durian is offline
Citaat:
haha bedankt man! Hoewel ik twijfel of ik ga (heb een heel erg dubbel gevoel) , waardeer ik je hulp heel erg.
Niet twijfelen, just do it!
Oud 08-06-2015, 19:09
prutserinliefde
ik twijfel juist over het feit dat als ik haar zie, ik naar wordt van verliefdheid.
En dat ik daardoor hele domme dingen ga doen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2015, 23:49
kv-user
kv-user is offline
Citaat:
ik twijfel juist over het feit dat als ik haar zie, ik naar wordt van verliefdheid.
En dat ik daardoor hele domme dingen ga doen
De vraag is of je iets met haar wil of niet. Zo nee, ga dan niet en laat haar verder met rust. Als je wel wat wilt, waarom zou je dan niet gaan? Want als je niet gaat wordt het sowieso niets (en het is immers een feestje, wie weet wie zij wél tegen komt als jij niet gaat).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten