Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben nu sinds een half jaar "out" , dat wil zeggen, ik heb het tegen een aantal vrienden verteld, en steeds als ik het gevoel heb, dat ik het tegen iemand wil vertellen, vertel ik het. mijn ouders vertel ik het nog niet, ik wil het wel, maar ik durf het gewoon niet. het komt nog wel. als ik het gevoel heb dat ik het écht wil vertellen, dan vertel ik het, maar op dit moment ben ik al blij dat veel vrienden het van mij weten. liefs en sterkte ermee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik vind het wel meer en meer verwarrend. nu zit ik met dat meisje te smsen. en kheb zo van: 'waarom stuurt ze nou niet terug'... en meer van die zaken. dus tja, ik denk dat ik mijn antwoord heb gevonden op de vraag of ik bi ben of niet...
|
hoe weet je of je bi bent? als je de juiste persoon tegenkomt van tzelfde geslacht waarvan je denkt "damn die is te gek (op die manier)". zo kom je er meestal achter. veel mensen, komen er dus niet achter. ik heb wel de pleasure gehad om er achter te mogen komen =)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (naja, niet dat ik ooit sex met een vrouw heb gehad, maargoed) Ik vind dat je bi bent als je ook verliefd op een vrouw zou kunnen worden. |
![]() |
|
![]() |
Hey...ik weet ook niet precies wat bi zijn nou in houdt...wat iedereen daar onder verstaat...maar volgens mij verstaat iedereen er wel wat anders onder!!
Ik zie soms ook wel een meisje lopen...dat ik denk van...Zoo die ziet er niet gek uit....maar dat heb ik ook bij jongens!! Ik heb ook gehad dat ik steeds naar een meisje keek enzo...maar ben er nu achter dat het geen verliefdheid was, maar dat ik vriendschap met haar wou, want nu heb ik vriendschap met haar en ik ben gewoon veel minder aan het kijken enzo!! Mjaa...dat wou ik dus even kwijt!!! Suc6 ermee!! Kus Mij!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of nog simpeler, ik val op mensen, niet op een bepaald geslacht. Het is een persoon die me iets doet, of die gewoon ontzettend lekker is. |
![]() |
|
mjah, ik zit nu zo eens een beetje te denken.. en waarom zou je perse ''iets'' willen ''zijn''..?
Waarom kun je het niet gewoon over je heen laten komen? Als je verliefd wordt op een meisje, nou dan is dat zo, wordt je verliefd op een jongen, net zo veel plezier (tja of niet.. maar dat maakt nu niet uit..) Waarom zou je jezelf perse biseksueel willen noemen? Of homo, of lesbi of hetero...?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een vriendin van me, die net van school af is, heeft sinds kort een relatie met een meisje. Het is nu de grootste roddel van de school. Iedereen zegt wel dat ze er geen problemen mee hebben, dat het heus geen verschil uitmaakt, maar dat is toch wel zo. Ze kijken haar nu meteen anders aan en er worden meteen al grappen over gemaakt, zelfs door haar beste vrienden. Zelf ben ik het overigens wel met je eens, hoor ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb namelijk ook weleens dat ik wil dat iemand mij mailt o.i.d. maar dat is toch meer vriendschap en ongeduldigheid dan dat ik meteen bi ben. Nou wil ik niet zeggen dat ik het niet ben. Nee, ik weet van mezelf zeker dat ik in ieder geval bi ben. Waarom? Ik ben meerdere keren verliefd geweest op een meisje, ik kijk op dezelfde manier naar jongens én vooral naar meisjes (zoals *pixie* dat beschreef) en toen er zaterdag een vriendin van mij op schoot zat en wij elkaar voor de grap omhelsten, voelde dat toch wel heel goed. ![]() ![]() Sowieso kan het mij echt niets schelen of ik wel of niet bi, hetero of lesbisch ben. Zolang ik me maar gelukkig voel en goed in mijn vel zit. Ik zit misschien ook wel in een luxere positie, vanwege het feit dat mijn ouders het zo zouden accepteren en ik daar in ieder geval niet bang voor hoef te zijn. Ik kan er voor mezelf dus makkelijk voor uit komen, maar dan wil ik eerst echt iets meegemaakt hebben. Dan pas weet ik het voor mezelf zeker. ![]() *lange reply* ![]()
|
![]() |
Volgens mij is ten eerste iedereen wel een beetje bisexueel, 100% homo of hetero bestaat niet... Maar daar wordt het ook niet echt duidelijker van. Ik heb er ook wel een tijdje over getwijfeld, maar ik heb nu een vriend, dus laat ik het lekker rusten. Als ik ooit weer op een meisje verliefd wordt merk ik dat vanzelf. Het hoeft trouwens geen probleem te zijn om ervoor uit te komen dat je bi, lesbisch of whatever bent. Een vriendin van mij is er ook voor uitgekomen, en had daar van tevoren veel moeite mee, maar ze heeft eigenlijk nauwelijks negatieve reacties gehad, en liep ook gewoon heel rustig met haar toenmalige vriendin door de stad. Veel mensen reageren juist met "wat leuk dat je ervoor uit komt". Het kan aan mijn vriendengroep liggen, maar volgens mij had niemand er echt veel moeite mee.
|
![]() |
|
Je kunt zoiets nooit zeker weten. Ik noem mezelf homo, maar af en toe kijk ik toch nog wel eens naar een knap meisje. En heel soms krijg ik ook nog wel gevoelens voor meisjes. Ik weet wel dat een langetermijn relatie niet zal gaan werken met een meisje. Daarom begin ik er ook niet aan. Ook sexuele aantrekkingskracht is vele malen groter bij jongens. Mijn advies? Geef jezelf gewoon helemaal geen naam, en doe gewoon lekker waar JIJ zin in hebt, en laat je leiden door je gevoelens. Misschien makkelijk gezegd, maar dat is wel het beste denk ik. Bij mij werkte dat het beste. Ik liep niet constant te piekeren van "Wat ben ik nou?" en dat is veel relaxter!
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik zelf ben weet ik niet precies. Twee keer vond ik een meisje leuk (dus niet echt heel erg verliefd, maar gewoon leuk) en op dit moment ben ik echt ontzettend verliefd op een jongen die helaas al een vriendin heeft ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik bi ben, ik ben het nog aan het uitzoeken maar ik heb een vriendje en alleen mijn nicht weet dat ik denk dat ik bi ben. Ik zit op school in een klas met alleen maar meiden geen jongens en als ik met mijn vriendinnen praat of naar ze kijk krijg ik echt een heel raar gevoel onder in mijn buik. Ik kijk ook altijd naar meiden hoe ze eruit zien en hoe hun borsten eruit zien, sommige meiden denk ik echt van "wow met jou wil ik wel wat doen"
Ik weet niet goed hoe ik verder moet uitzoeken of ik bi ben of niet want ik ken niemand anders die bi is, ja een vriendin van me in een andere stad maar die valt meer op jongens. Hopelijk is er iemand die me wilt helpen of wilt praten Laatst gewijzigd op 18-05-2015 om 20:09. Reden: Ik was iets vergeten |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik vind mijn geaardheid stom. Verwijderd | 24 | 10-10-2011 17:07 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje is (misschien) bi Linlilalove55 | 57 | 25-06-2005 08:58 | |