Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2015, 13:54
Talenlover
Talenlover is offline
Hallo!
Ik heb sinds een jaar ongeveer een studentenjob en had die op voorstel van de werkgevers even op 'pauze' gezet voor mijn examens van juni en de herexamens van augustus/september. Ik ben vanaf mei dus niet meer geweest owv blok, maar vandaag kreeg ik een brief dat ik mijn kleren moet terugbrengen omdat ik 'niet meer in dienst ben'. Die brief komt gewoon van de personeelsdienst, maar ik weet niet wat ik moet doen omdat ik bij mijn weten gewoon vanaf september weer in de weekends zou gaan werken. Nu denk ik eraan om even te bellen naar hen maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik juist moet zeggen, wat ik van die brief moet denken of zelfs gewoon wat ik moet doen... Iemand tips?
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2015, 14:04
Knitten.
Knitten. is offline
Ik zou inderdaad gewoon even bellen met dit verhaal! Duidelijk uitleggen dat je op voorstel van de werkgever tijdelijk was gestopt, maar dat jij verwachtte in september weer aan het werk te gaan maar dat je nu deze brief kreeg.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 15:26
Talenlover
Talenlover is offline
Hmm ja dan ga ik dat morgen maar even doen. Na 16u zijn degenen die mensen aannemen etc. er niet meer dus nu heeft het niet veel zin meer denk ik

Laatst gewijzigd op 28-07-2015 om 16:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten