Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tja, kijk meiden beginnen wat eerder met dit soort zaken, maar meestal zijn gozers nog niet echt geïnteresseerd in een relatie voor de middelbare (of je moet echt zo'n haantje hebben)
Anyways, niet vreemd om op je 14e geen vriendje te hebben gehad, meeste doen dat rond de leeftijd 13, in de eerste klas, dus kan me voorstellen dat je denkt dat je achterloopt (Als al deze informatie verlopen is, en de generaties totaal anders zijn, vergeef me) In het kort, ik zou gewoon eerst proberen vrienden te worden met jongens? Als je niet eens een gozer (of meer) als vriend(en) kan hebben, zal je ook wel moeite kunnen hebben je relatie in stand te kunnen houden... Of wil je net als de meeste 13 jarige meisjes, effe een vriendje voor 2-6 maanden (op ze best?) effe in bed kruipen, en weer naar de volgende? Zo ja, gewoon aanbieden aan een gozer, zullen er genoeg ja op zeggen, en vinden ze helemaal niet erg als je t vraagt. (lullen ze wel door ![]() Verder gewoon mensen leren kennen, mensen ontmoeten, en iemand vinden die je echt leuk vind, en bij je past. Want ik hoor je er niet over dat je een leuk vriendje wil, je wil gewoon iemand ![]() (je hebt vele online dating sites, and chat sites, waar jij op jouw leeftijd, overspoeld word door aandacht) Als slot: Gewoon jezelf rustig houden, ogen open houden voor kandidaten. Ik begon zelf toen ik 15 was, maar ben toen ook niet meer 1 dag singel geweest tot me 21e.... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik lees in haar post niks over seks, alleen dat ze een relatie wil om erbij te horen. Misschien wil ze wel alleen handjes vasthouden en samen films kijken. Maar zelfs al wil ze experimenteren: zijn niet de meeste pubers van haar leeftijd nieuwsgierig aan 't worden naar seks? Dus stel ze wil dat ook, waarom geef je haar dan mee dat ze akkoord moet gaan met partners die haar niet respecteren? |
![]() |
|
![]() |
Voor een leek als mij, en mijn bekrompen manier van schrijven, denk ik dat ik t wel duidelijk heb gemaakt.
Ik geef er niet mee akkoord erop te gaan, zeg alleen dat ze dat best kan doen, als ze echt wil, maar dat dat ook een rede is waarom vele meiden geen lange relaties hebben, omdat ze te vroeg beginnen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik voel gewoon dat ik toe ben aan een relatie. En ik weet ook heus wel dat de eerste verkering nooit voor altijd is, dus daarom had ik daar ook niet zo'n punt van gemaakt - niet dat ik zo maar met de eerste de beste jongen het bed in wil duiken ofzo. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Voor altijd slapen ( Islam en het debat) Valentijn | 8 | 18-11-2004 12:19 | |
Psychologie |
Altijd eenzaam. anjali | 16 | 27-06-2004 09:04 | |
Liefde & Relatie |
Bang zijn dat je voor altijd alleen bent. Southraider | 23 | 01-03-2003 10:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Voor Altijd Verwijderd | 1 | 29-03-2002 17:28 |