![]() |
|
Inderdaad geen rare fetisj, komt vaker voor.
Fetisjisten zijn leuk om te daten, ze hebben zo'n duidelijk aan/uit-knopje. Maar waar je als fetisjist wel voor moet uitkijken is anderen benaderen alsof ze dat automatisch interessant vinden. Alle fetisjisten die ik heb gedate waren in de eerste plaats leuke mensen, waardoor het ook leuk was om iets met ze te doen. Fetisjisten die alleen maar zitten te hengelen naar bevrediging van hun fetisj, zonder interesse te tonen in wie het uitvoert, worden meestal overgeslagen. Een andere fout die ik sommige fetisjisten zie maken is het opdringen van hun eigen seksualiteit aan anderen. Ze denken: het gaat om de schoenen/panty/jas, dat zijn geen seksuele dingen, dus is het niet erg als ik er uitgebreid over ga geilen in de kroeg. Maar da's een denkfout. Mensen voelen heel goed aan dat die panty's voor jou hartstikke seksueel zijn, en als ze niks te maken willen hebben met jouw seksualiteit, dan gaan ze daar negatief op reageren. Als je uitkijkt voor die twee dingen moet 't goedkomen. Veel plezier! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
Lifestyle |
De meest vreselijke dingen die ooit IN zijn geweest Verwijderd | 294 | 07-07-2004 18:21 | |
De Kantine |
smoesjes en spiektips! erg handig! Couscousje | 36 | 08-09-2003 18:22 |