![]() |
|
Ik vind dat je dat zelf moet weten. Natuurlijk is een compleet oerwoud sowieso niet fijn. Voor hem niet, maar het lijkt me dat je je daar zelf ook niet fijn bij voelt wanneer hij bezig is (en dan vooral omdat je je druk maakt om wat hij denkt
![]() Maar persoonlijk vind ik dat je zelf moet weten wat je ermee doet. Zelf laat ik het op mijn venusheuvel zitten en de rest haal ik weg. Maar soms gaat het ontzettend irriteren en dan doe ik het een paar dagen niet. Als meneer daar een probleem van zou maken, dan heeft 'ie pech. ![]() Maar jaren geleden was trimmen ook het enige dat ik deed, omdat ik toen nog geen manier had gevonden waarop ik het kon scheren zonder dat het ging irriteren. Want irritatie is echt ontzettend vervelend (duh) en het lijkt me dat jouw vriend je dat ook niet aan wil doen. Dus gewoon bijhouden als je dat fijn vindt, daar is echt niets mis mee. Je kunt eventueel proberen om het te scheren, om te kijken hoe dat gaat. Maar als het gaat irriteren, gewoon niet (zo vaak) doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je haar in je mond krijgt, zit je niet op de goeie plek hoor
![]() Als je het goed kort houdt rondom de schaamlippen kan hij er sowieso geen last van hebben (tenzij het zo kort is dat het prikt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sommige meisjes hebben lang schaamhaar (zo ruim 3 cm) en dat vind ik niet zo leuk. Liever wat korter dan, een beetje bijgeknipt. Gladgeschoren meisjes zien er wel toppie uit maar eigenlijk blijft het niet lang glad, na een paar dagen zijn er stoppeltjes en die schrapen dan op mijn tong.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
mannen, wat vinden jullie van beffen?? vies of lekker? en vrouwen van gebeft worden?? ieneminie | 187 | 09-03-2017 20:33 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
vraagje voor de jongens... Meisje... :p | 80 | 09-10-2012 23:05 | |
Seksualiteit |
behaard klepel | 71 | 31-05-2003 10:31 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Mopje Deugenietje | 11 | 07-03-2001 20:51 |