Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2015, 20:10
Verwijderd
Weet er iemand een goede kleine en niet te dure vibrator voor m'n vriendin? En waar je die anoniem kan kopen?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2015, 21:41
Talenlover
Talenlover is offline
http://www.picobong.com/en/product-detail.php?id=15 vond ik leuk als eerste. Als je wat zoekt op google vind je er zeker meer over en waar je die anoniem kan bestellen waarschijnlijk ook wel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2015, 21:57
bloodyb
bloodyb is offline
Een aantal drogisten en in grotere steden sexshops verkopen ze zonder dat je een ID hoeft te laten zien.
Oud 23-07-2015, 22:01
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Een aantal drogisten en in grotere steden sexshops verkopen ze zonder dat je een ID hoeft te laten zien.
Dat ook ja. In de shops waar ik al ben geweest heb ik altijd wel raad gekregen als ik dat vroeg, ook handig
Met citaat reageren
Oud 25-07-2015, 03:35
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
heb er nog 1 liggen (gewoon nieuw) verkoop ze vaker
Probeer je nou stelselmatig crappy seksspeeltjes te verkopen via een scholierenforum?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2015, 23:51
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
Probeer je nou stelselmatig crappy seksspeeltjes te verkopen via een scholierenforum?
Dealer life
Oud 26-07-2015, 00:51
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, en wij later maar advies geven als er weer eens iemand naar de EHBO moet nadat een buttplug van 2 euro desintegreert in hun anus.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2015, 11:40
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja. De enige plek waar je 2,- betaalt voor seksspeelgoed is op Chinese groothandelwebsites. Da's niet alleen crappy maar in veel gevallen ook gewoon giftig.

Los van kwaliteit is het sowieso nogal dubieus om contact te leggen met scholieren met de vraag of ze seksspeeltjes willen kopen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2015, 13:48
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik heb nergens zitten gluren, ik kwam die post destijds al tegen. Toen leek 't me een uitzonderingsgeval, maar nu zit je er actief mee te adverteren.

Ook heel classy dat je de verantwoordelijkheid van 't uitzoeken van je afschuift. Des te meer reden om te twijfelen aan je intenties. Misschien wil je die nader toelichten?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2015, 22:32
Pluis
Pluis is offline
Zo is het wel genoeg geweest. Bikinigek: het is inderdaad niet de bedoeling dat je hier seksspeeltjes aanbiedt, of iemand er nou om vraagt of niet. Verder hoeven we hier geen openbaar "verhoor" te houden. Bij vragen, twijfels, ideeën of andere problemen staat mijn pm-box open.
Oud 27-07-2015, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Zo is het wel genoeg geweest. Bikinigek: het is inderdaad niet de bedoeling dat je hier seksspeeltjes aanbiedt, of iemand er nou om vraagt of niet. Verder hoeven we hier geen openbaar "verhoor" te houden. Bij vragen, twijfels, ideeën of andere problemen staat mijn pm-box open.
Pfoe, thanks Pluis, ik zat al te wachten tot iemand er wat van zou zeggen. Het werd er niet gezelliger op.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2015, 22:26
Verwijderd
bol.com, gewoon een kaart in de winkel halen en bestellen op een ophaalpunt bij een Albert Heijn winkel anoniem en simpel

hier moet je kijken:
http://www.bol.com/nl/m/mooi-gezond/...605/index.html
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten