Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2015, 15:48
jaspertt16
jaspertt16 is offline
Hallo,

Heb al een tijdje last van een wrat op mijn vinger en ben al een paar keer mee naar de dokter gegaan om hem aan te laten stippen. Ik had hem vanochtend weer laten aan stippen maar deze keer deed het veel meer pijn dan de andere keren. Ik loop al de hele dag alles met een hand te doen want als de wrat ergens tegen aan stoot is het nogal heel erg pijnlijk. Alleen nu is het probleem dat ik over een paar uur moet werken (vakkenvullen) dus dat word een probleem. Is er een manier op de pijn te minderen??
Met citaat reageren
Oud 31-07-2015, 16:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Paracetamol?
Oud 01-08-2015, 02:27
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Heb al een tijdje last van een wrat op mijn vinger en ben al een paar keer mee naar de dokter gegaan om hem aan te laten stippen. Ik had hem vanochtend weer laten aan stippen maar deze keer deed het veel meer pijn dan de andere keren. Ik loop al de hele dag alles met een hand te doen want als de wrat ergens tegen aan stoot is het nogal heel erg pijnlijk. Alleen nu is het probleem dat ik over een paar uur moet werken (vakkenvullen) dus dat word een probleem. Is er een manier op de pijn te minderen??
Pleister of gaasje erom doen. Dat dempt als je ergens tegenaan stoot. En idd kan je altijd paracetamol nemen. Je kan wratten toch ook zelf bevriezen? Volgens mij verkopen ze dat spul bij de drogist. Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2015, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Pleister of gaasje erom doen. Dat dempt als je ergens tegenaan stoot. En idd kan je altijd paracetamol nemen. Je kan wratten toch ook zelf bevriezen? Volgens mij verkopen ze dat spul bij de drogist. Sterkte ermee.
Je kunt spul kopen waarmee je de wrat laagje voor laagje platter maakt, als je daarmee lang genoeg door gaat en je ook de basis van de wrat goed behandelt blijft hij daarna ook weg, maar sommige wratten zitten te diep daarvoor. Bevriezen is wat anders, daarbij wordt de wrat bevroren met vloeibare stikstof waardoor hij aan de basis afsterft.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten