Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik gok dat je een e-ticket krijgt wat je uitgeprint moet meenemen. Hierop staat een QR code. Je kunt hiermee niet inchecken, zoals normaal met je OV chipkaart, maar wanneer op een station alle poortjes gesloten zijn, kan je de code wel scannen bij een speciaal poortje (met een glazen ruitje i.p.v. het normale OV-scan vlak), om het poortje te openen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Je Tienertour ticket is al je kaartje, toch
![]() Let er wel even op dat je door de weeks niet in de spits mag reizen. Neem voor vertrek alle regels op de site van de NS nog even door.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Steden als Amsterdam, Haarlem, Delft zijn wel leuk. Groningen is ook leuk maar dat is wel weer aan het eind van de wereld.
Maar ik kan me voorstellen dat als je een hele week gaat ook wel wat anders wilt, denk aan een dagje pretpark ofzo. En als je uit Limburg komt kan ik me voorstellen dat je ook niet vaak een echt strand ziet. Dus misschien tussendoor misschien dagje chillen op Scheveningen of Zandvoort. |
![]() |
|
Als je de haven leuk vindt is de Maasvlakte of gewoon Rotterdam aan te raden, voor de rest niet erg veel te doen en anders is Giethoorn nog wel leuk als je oude dorpjes leuk vindt.
In het oude dorp van Giethoorn is er ook een rondvaart door alle kanalen van het dorp, het dorp is dan ook niet toegankelijk met de auto. Wel is er volgens mij een treinstation in het nieuwe Giethoorn, waarvanuit je een bus kan nemen naar het oude Giethoorn.
|
|