Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2015, 17:29
Eragor
Eragor is offline
Dus ik ga volgende week de hele week door nederland en ik vroeg me af, welke plekken zijn goed om te bezoeken en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2015, 20:40
Elin3
Elin3 is offline
Wil je naar steden of juist de natuur in?
Oud 11-07-2015, 20:54
Eragor
Eragor is offline
Citaat:
Wil je naar steden of juist de natuur in?
ik ga het liefst naar steden,
Met citaat reageren
Oud 11-07-2015, 21:02
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik ga het liefst naar steden,
Waar kom je zelf vandaan/ waar ben je al vaak geweest?

Maastricht vind ik een erg leuke gezellige stad om door te lopen, Haarlem ook overigens.
Oud 12-07-2015, 19:26
Eragor
Eragor is offline
Citaat:

Maastricht vind ik een erg leuke gezellige stad om door te lopen, Haarlem ook overigens.
Ik kom zelf uit Limburg, Amsterdam staat al op de planning maar ik weet niet waar ik nog meer heen wil
Met citaat reageren
Oud 12-07-2015, 20:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Rotterdam (met oa de nieuwe markthal, leuk om rond te lopen en een hapje te eten).
Oud 13-07-2015, 21:24
Eragor
Eragor is offline
Citaat:

Weet je toevallig ook, als ik de coupon voor de tienertoer heb of ik gewoon in de trein moet stappen die ik moet hebben en als ze kaarten knippen de coupon moet laten zien of moet ik nog ergens inchecken?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2015, 21:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Weet je toevallig ook, als ik de coupon voor de tienertoer heb of ik gewoon in de trein moet stappen die ik moet hebben en als ze kaarten knippen de coupon moet laten zien of moet ik nog ergens inchecken?
Op de site van de NS kan je alle regels vinden: https://www.spoordeelwinkel.nl/campa...uct/tienertoer

Ik gok dat je een e-ticket krijgt wat je uitgeprint moet meenemen. Hierop staat een QR code. Je kunt hiermee niet inchecken, zoals normaal met je OV chipkaart, maar wanneer op een station alle poortjes gesloten zijn, kan je de code wel scannen bij een speciaal poortje (met een glazen ruitje i.p.v. het normale OV-scan vlak), om het poortje te openen.
Oud 13-07-2015, 21:48
Eragor
Eragor is offline
Citaat:
Op de site van de NS kan je alle regels vinden: https://www.spoordeelwinkel.nl/campa...uct/tienertoer

Ik gok dat je een e-ticket krijgt wat je uitgeprint moet meenemen. Hierop staat een QR code. Je kunt hiermee niet inchecken, zoals normaal met je OV chipkaart, maar wanneer op een station alle poortjes gesloten zijn, kan je de code wel scannen bij een speciaal poortje (met een glazen ruitje i.p.v. het normale OV-scan vlak), om het poortje te openen.
Ja ik bedoelde meer van wat ik moet doen zodra ik op het station van mijn beginpunt moet doen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2015, 21:53
Elin3
Elin3 is offline
Lees mijn onderste alinea nog eens

Gewoon je ticket meenemen. Zijn de poortjes gesloten, dan moet je het ticket wel scannen om de poortjes te openen.
Oud 13-07-2015, 22:03
Eragor
Eragor is offline
Citaat:
Lees mijn onderste alinea nog eens

Gewoon je ticket meenemen. Zijn de poortjes gesloten, dan moet je het ticket wel scannen om de poortjes te openen.
Ok dus ik kan gewoon moeiteloos op de trein stappen geen kaartje kopen niks? Alleen even scannen als poort is gesloten?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2015, 22:09
Elin3
Elin3 is offline
Je Tienertour ticket is al je kaartje, toch Dit ticket is namelijk al op datum voor de dag dat jij er gebruik van gaat maken.

Let er wel even op dat je door de weeks niet in de spits mag reizen. Neem voor vertrek alle regels op de site van de NS nog even door.
Oud 13-07-2015, 22:13
Eragor
Eragor is offline
Citaat:
Je Tienertour ticket is al je kaartje, toch Dit ticket is namelijk al op datum voor de dag dat jij er gebruik van gaat maken.

Let er wel even op dat je door de weeks niet in de spits mag reizen. Neem voor vertrek alle regels op de site van de NS nog even door.
Ah ok, dankje, ik ben niet zo snel van begrip xD
Met citaat reageren
Oud 14-07-2015, 17:49
df
df is offline
Groningen!
Oud 23-07-2015, 14:11
janplezier
janplezier is offline
Steden als Amsterdam, Haarlem, Delft zijn wel leuk. Groningen is ook leuk maar dat is wel weer aan het eind van de wereld.
Maar ik kan me voorstellen dat als je een hele week gaat ook wel wat anders wilt, denk aan een dagje pretpark ofzo. En als je uit Limburg komt kan ik me voorstellen dat je ook niet vaak een echt strand ziet. Dus misschien tussendoor misschien dagje chillen op Scheveningen of Zandvoort.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 06:37
jornboy
jornboy is offline
Ik was eergistere in preston palace almelo omdat zo slecht weer was
Je kan daar veel leuke dinge doen kermis zwemme en nog veel meer
Met citaat reageren
Oud 30-07-2015, 20:21
SjoJug
SjoJug is offline
Als je de haven leuk vindt is de Maasvlakte of gewoon Rotterdam aan te raden, voor de rest niet erg veel te doen en anders is Giethoorn nog wel leuk als je oude dorpjes leuk vindt.

In het oude dorp van Giethoorn is er ook een rondvaart door alle kanalen van het dorp, het dorp is dan ook niet toegankelijk met de auto. Wel is er volgens mij een treinstation in het nieuwe Giethoorn, waarvanuit je een bus kan nemen naar het oude Giethoorn.
Oud 30-07-2015, 20:28
Axel11
Axel11 is offline
In Rotterdam is genoeg te zien en te doen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2015, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Rotterdam (met oa de nieuwe markthal, leuk om rond te lopen en een hapje te eten).
Dat is heel erg duur en ik denk dat je etenskraampjes buiten de markthal heb waar je beter eten heb.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2015, 00:15
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dat is heel erg duur en ik denk dat je etenskraampjes buiten de markthal heb waar je beter eten heb.
T.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten