![]() |
|
Verwijderd
|
Ga op je buik liggen en pak met een hand de bovenkant van je lul. Knijp dan zachtjes je voorhuid over je eikel. Deze manier gebruik ik soms als ik in bed lig en even zin heb in een lekker gevoel, maar niet perse klaar hoef te komen. Het is me wel een paar keer zo gelukt, maar dat gaf een bietje een troep. Als je het dus zo doet, draai dan wel uiteindelijk om op je rug en ga verder met gewoon trekken.
Veel plezier en loater o/ |
![]() |
|||
Citaat:
Ik heb het daar wel over gehad met mijn ex-lief, maar ik was 18 en hij 20, dus dat is wel een andere situatie dan als je 13 bent. Als ik jou was, zou ik het dus ook niet zeggen, zoals Pluis al zei. Citaat:
![]() Je kan aan niemand zien of die masturbeert en ook niet echt of ze geil is (bij jongens valt dat soms wel op...).
|
Je kan ook aan haar vragen of ze 't raar zou vinden als jij daar naar zou vragen. Dan vraag je er indirect toch naar, maar kan zij heel makkelijk haar grens aangeven.
Verder vind ik 't normaal dat je nieuwsgierig bent. Hangt gewoon van je libido en je ontwikkeling af, hoe vroeg je daar bij bent. Volgens mij was ik 9 of 10 toen ik daar voor 't eerst over ging praten met mensen. |
![]() |
|
Als je iets met haar wilt doen, zul je het toch eerst moeten bespreken met haar. Misschien wil zij dat allemaal wel helemaal (nog) niet, dat zou niet zo vreemd zijn, zeker niet op jullie leeftijd.
Dus: gewoon als jullie samen zijn eens vragen of ze het daar over wil hebben en zo ja, hoe ze erover denkt. Als je dat niet durft, dan blijft het gewoon zoals het nu is of moet je hopen dat zij er eens over begint...
|
Dat hangt er eigenlijk ook vanaf hoe direct je wil zijn. De ene kan makkelijk vragen "hoe sta jij tegenover seks?" terwijl dat voor de andere een stuk moeilijker is. Je kan er wat op aansturen in een gewoon gesprek, of samen een film kijken waar een seksscène in voorkomt en het haar dan vragen, zodat je een soort aanleiding hebt. Maar je zal het haar in elk geval gewoon moeten vragen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Masturberen met een elektrische tandenborstel X. | 4 | 29-06-2015 16:17 | |
Seksualiteit |
Bang om te masturberen Verwijderd | 14 | 28-05-2015 10:24 | |
Seksualiteit |
Alleen masturberen met glijmiddel? stijntje15 | 8 | 23-12-2010 21:19 | |