Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2015, 21:32
Ole12
Ole12 is offline
Op het station/in de trein kom ik af en toe een meisje tegen, die mij eigenlijk wel heel erg leuk lijkt. Ik zou haar erg graag beter willen leren kennen, alleen weet ik niet hoe ik het allemaal aan moet pakken. Ik ben namelijk niet echt de persoon die zomaar een gesprekje met iemand begint. Wel probeer ik zoveel mogelijk oogcontact met haar te maken.
Op WhatsApp na, heb ik verder geen social media. Ik zou op zich wel bereid zijn dit aan te maken als ik zo met haar in contact kan komen, maar doe het liever via een andere manier. Tevens hebben we vorig jaar op dezelfde middelbare school gezeten. We wonen dus ook redelijk dicht bij elkaar in de buurt, vandaar dat we ook bij hetzelfde station opstappen en ik haar daar dus af en toe tegenkom. Voor iedereen die het wil weten, ik ben zeventien jaar. En het meisje waar het omgaat, is een jaar jonger. Ik hoop dat jullie een manier weten hoe ik met haar in contact kan komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2015, 22:04
Elin3
Elin3 is offline
Toch haar een keer aanspreken. Misschien wel heel simpel door te vragen of zij toch ook op de <naam school> heeft gezeten.
Oud 19-08-2015, 05:58
bierkoning
bierkoning is offline
Idd. Aanspreken! Gewoon doen. Wat is her ergste dat kan gebeuren?
Oud 19-08-2015, 21:01
Ole12
Ole12 is offline
Citaat:
Toch haar een keer aanspreken. Misschien wel heel simpel door te vragen of zij toch ook op de <naam school> heeft gezeten.
Aangezien ik hier ook niet echt een goede ervaring mee heb, ben ik eigenlijk toch opzoek naar een andere manier. Ik hoop echt dat jullie nog tips hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2015, 21:12
Verwijderd
Heel hard bidden dat ze jou aanspreekt?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2015, 23:47
Aszleyy
Aszleyy is offline
Via social media opzoeken is moeilijk en vind ik zelf zwaar creapy.. Stalker achtig aangezien je in reallife niet aan durft te spreken dus maar via internet wat probeert. Zelfvertrouwen is alles, werk daar aan.

Mijn tip, gewoon aanspreken het is ook maar een mens, als jij haar echt leuk vind moet je wel, voor het zelfde geld haalt ze morgen haar rijbewijs of wat dan ook en zie je haar nooit meer en blij jij zitten met de brandende vraag.. Wat als???
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 12:32
studentje16
studentje16 is offline
Sorry bro, maar het enige wat je hier kan doen is haar toch echt aanspreken. Als je gewoon leuk en met zelfvertrouwen overkomt dan vind ze het misschien zelfs leuk. Meisjes houden van aandacht
Met citaat reageren
Oud 20-08-2015, 12:46
Heer Wil
Heer Wil is offline
Je zult haar moeten aanspreken.

Of je moet in de trein zo erg in de weg gaan staan dat ze jou wel moet aanspreken om er even langs te mogen. Maar kun je opeens wel wat zeggen als zij eerst iets zegt?

Contact maken gaat om praten, en praten gaat om iets zeggen. Als je niks wilt zeggen kom je niet in contact.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten