Advertentie | |
|
![]() |
|
Sortjuh, je hebt in ieder geval nog het ziek zijn! Ik mankeer niks en nog ben ik niet klaar
![]() Maar fuck het! Ik ga vanavond lekker naar mijn meisje en morgen is er weer een dag. Het mag van mij in de fik vliegen nu ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
De toets stond tot de 30e, ik ga hem uitleggen dat ik niet op maandag direct na school verder ga met mijn huiswerk, gewoon zoals het is dus
![]() ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Nee schatje, die test had hij blijkbaar maar tot de volgende dag online gegooid, terwijl we voor ons huiswerk gewoon een week de tijd hebben. Ik zal hem morgen vragen of hij dat met opzet heeft gedaan of dat het per ongeluk was, hij is niet zo handig met computers namelijk
![]()
|
Ik heb een contract, want BBL, dus de gemeente heeft niks meer over mij te zeggen. Als het mislukt, kan ik alleen geen nieuwe uitkering aanvragen, omdat ik dan nog steeds onder de 27 ben (dat is nu ook al een issue, vandaar het verplichte naar school gaan plan enzo) en geen startkwalificatie heb.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
MBO naar Havo, wat zijn mijn opties? SethSebasS | 2 | 14-04-2014 07:55 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel weten jullie van elkaar? Verwijderd | 42 | 21-02-2006 22:31 | |
Liefde & Relatie |
Met mijn handen in het haar U*NiQ | 9 | 29-10-2005 18:08 | |
Psychologie |
gek van aandachttrekker in mijn klas..ik maak me zelf zo boos devilcat | 18 | 28-12-2003 23:39 | |
Lifestyle |
Je ouders Esmée | 45 | 17-10-2002 22:53 | |
ARTistiek |
deel 3 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 17-12-2001 14:01 |