Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2015, 20:33
Verwijderd
Ik masturbeer eigenlijk elke dag (soms vaker per dag), maar ik doe het zo dat ik nooit klaarkom (droog klaarkomen: net voor je klaarkomt even stoppen). Ik vraag me af of dit schadelijk is? Heeft deze manier van bevrediging invloed op de gezondheid van mijn lul?
Soms als ik lange tijd masurbeer heb ik nog wel eens buikpijn en pijn in mijn ballen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 03:10
Thom love grill
Thom love grill is offline
Idk moet je aan de dokter vragen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 13:51
Verwijderd
Dat kan je beter niet te lang doen. Dat komt de pijn in je ballen en ook buik vandaan denk ik. Je kan wel een tijdje edgen (stoppen vlak voor je klaarkomt) als je dan op het einde maar wel klaarkomt. Waarom doe je dat eigenlijk niet?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 14:34
Pluis
Pluis is offline
Blauwe ballen (pijn in je ballen doordat je niet klaarkomt) is absoluut niet schadelijk. Het enige dat soms wel eens wil gebeuren is dat als je altijd stopt net voor je klaarkomt, dat het dan niet lukt om wel klaar te komen als je met iemand bent. Dus houd het niet altijd in. Verder kan het geen kwaad
Oud 04-08-2015, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Blauwe ballen (pijn in je ballen doordat je niet klaarkomt) is absoluut niet schadelijk. Het enige dat soms wel eens wil gebeuren is dat als je altijd stopt net voor je klaarkomt, dat het dan niet lukt om wel klaar te komen als je met iemand bent. Dus houd het niet altijd in. Verder kan het geen kwaad
Ok, dat is mooi om te weten. Maar pijn in je ballen lijkt me niet echt prettig. Is het dan toch niet handiger om na een tijd edgen wel klaar te komen? Lijkt me niet dat je lichaam zomaar een pijnsignaal geeft.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2015, 14:48
Pluis
Pluis is offline
Het is niet prettig, maar het kan absoluut geen kwaad.
Oud 11-08-2015, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Dat kan je beter niet te lang doen. Dat komt de pijn in je ballen en ook buik vandaan denk ik. Je kan wel een tijdje edgen (stoppen vlak voor je klaarkomt) als je dan op het einde maar wel klaarkomt. Waarom doe je dat eigenlijk niet?
Ik wil graag opgewonden blijven en klaarkomen geeft zo'n zooi
Met citaat reageren
Oud 12-08-2015, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor het duidelijke antwoord.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2015, 15:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Topic opgeschoond. Ontopic reageren of niet.
Oud 13-08-2015, 18:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom heb je allemaal relevante posts verwijderd, Daantje?

Ik vind het goed dat de autoriteitspositie van Pluis werd benoemd. Het antwoord van een arts weegt zwaarder dan andere posts, maar dan moet je dus wel weten dat ze arts is.

Daarnaast was er een post waarin iemand vertelde dat in de BDSM-scene geregeld mannen in een kuisheidsgordel worden gehouden en geteased, zonder dat ze mogen klaarkomen. Dat het een onschuldige voorkeur is die vaker voorkomt is hartstikke relevant, want dan hoeven mensen geen domme reacties meer te geven a la 'niet doen joh, is toch niet lekker'. Alsof zij voor de TS kunnen bepalen wat lekker is, zoals InfoBoy dus nog steeds doet.

Sowieso, beetje posts verwijderen op een stervend forum. :')
Met citaat reageren
Oud 16-08-2015, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Het is niet prettig, maar het kan absoluut geen kwaad.
Ok. Mooi.

Citaat:
Ik wil graag opgewonden blijven en klaarkomen geeft zo'n zooi
Ok, dat kan ik me wel voorstellen. En de zooi: het is een afweging, effe wegvegen of zere ballen.

Citaat:
Waarom heb je allemaal relevante posts verwijderd, Daantje?

Ik vind het goed dat de autoriteitspositie van Pluis werd benoemd. Het antwoord van een arts weegt zwaarder dan andere posts, maar dan moet je dus wel weten dat ze arts is.

Daarnaast was er een post waarin iemand vertelde dat in de BDSM-scene geregeld mannen in een kuisheidsgordel worden gehouden en geteased, zonder dat ze mogen klaarkomen. Dat het een onschuldige voorkeur is die vaker voorkomt is hartstikke relevant, want dan hoeven mensen geen domme reacties meer te geven a la 'niet doen joh, is toch niet lekker'. Alsof zij voor de TS kunnen bepalen wat lekker is, zoals InfoBoy dus nog steeds doet.

Sowieso, beetje posts verwijderen op een stervend forum. :')
Ik heb het topic een tijdje niet gevolgd, dus ik heb de verwijderde posts ook niet gelezen, maar ik wil wel even reageren op wat je over mij beweert. Ik heb totaal niet de intentie om "voor de TS te kunnen bepalen wat lekker is", maar slechts mijn visie/mening/idee oprecht weer te geven om behulpzaam te zijn. Niets meer en niets minder.

Oh ja, als dit een "stervend forum" is, dan kan jij misschien beter alvast weggaan. Dan hoef je je ook niet meer te ergeren.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2015, 21:39
jpvolvo
jpvolvo is offline
Kan geen kwaad hoor!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten