Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2001, 15:24
misspretty
misspretty is offline
kun je toevallig voor mij gedichten van silence onder die naam staan ze of van sylvana onder die naam staan ze ook gedichten opzoeken want ik kan ze niet meer vinden

bij voorbaat dank
xxx
syl
Oud 21-11-2001, 16:25
miro
miro is offline
he misspretty, mag ik even wat zeggen? ik kan er nooit echt wat uit opmaken als je wat zegt, (tenminste, bij een ander topic dat ik hier las ook al niet) maar als je het nou even duidelijk opschrijft kunnen andere mensen je wel helpen, ik denk namelijk niet dat een forumbaas iets gaat opzoeken voor je.
Miro
Oud 21-11-2001, 16:30
misspretty
misspretty is offline
Citaat:
miro schreef:
he misspretty, mag ik even wat zeggen? ik kan er nooit echt wat uit opmaken als je wat zegt, (tenminste, bij een ander topic dat ik hier las ook al niet) maar als je het nou even duidelijk opschrijft kunnen andere mensen je wel helpen, ik denk namelijk niet dat een forumbaas iets gaat opzoeken voor je.
Miro

ik heb een jaar gelden gedichten er opgeset onder de naam "silence" en waarschijnlijk ook onder de naam"sylly" of sylvana

ik heb ze al zitten zoeken ,maar kan ze niet vinden
wil ze heel graag hebben
vandaar.....

xxx
silly

Oud 21-11-2001, 16:38
miro
miro is offline
oke ik snap m! (ja kan dr ook niks aan doen dat ik blond ben) heb je het al met de "search" geprobeert? http://forum.scholieren.com/cgi-bin/...on=intro&site=
Oud 21-11-2001, 16:43
Gothic
Gothic is offline
een groot gedeelte van de gedichten zijn (tijdelijk) weg. Pim alias Unexplained was ooit begonnen aan een database, maar ja waar dat blijft
Oud 21-11-2001, 16:54
misspretty
misspretty is offline
Citaat:
miro schreef:
oke ik snap m! (ja kan dr ook niks aan doen dat ik blond ben) heb je het al met de "search" geprobeert? http://forum.scholieren.com/cgi-bin/...on=intro&site=

ja en die heeft er geen gevonden
jammer dan maar niet denk

Oud 21-11-2001, 16:56
Verwijderd
Zoeken met de zoekmachine, meer kunnen wij ook niet doen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten