Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2015, 10:58
.Ine.
.Ine. is offline
heeeeej!

Ik heb een echt stom probleem, ik ben al jaaaaaren opzoek naar de ideale bh.. heb er al zoveel gehad.. maar de rugband kan ik absoluut bij geen enkele bh uitstaan.. ik ben hsp (high sensitive) en kan het echt bij geen enkele bh uitstaan.. dan dacht ik, ik neem een plak bh.. maaaaar heb een redelijke grote cup, 85 E... nou ja dan helpt die plak bh ook niet echt als ondersteuning..Heeft iemand een idee of oplossing.. ik wordt gek ervan!

groeeeetjes!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 11:17
Verwijderd
Weet je zeker dat je de goede bh maat draagt? Bij grote cups proberen ze je in winkels vaak ook een grote bandmaat aan te smeren, omdat ze je anders niets kunnen verkopen. Maar een te grote band schuift op en neer en de beugels prikken in je oksels en dat zit niet lekker.

Heb je een meetlint? Dan zou je het zelf na kunnen meten. Het meetlint strak om je bovenlichaam doen, nét onder je borsten, met een spiegel opzij zodat je kunt zien of je het lint wel horizontaal houdt. Het aantal centimeter wat je meet als je ontspannen recht staat (dus niet diep inademen en opblazen) is het getal van je bandmaat.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 11:50
Elin3
Elin3 is offline
Waar koop je normaal beha's? Er zit namelijk nogal een verschil tussen bijvoorbeeld Hunkemöller en een lingerie speciaal zaak. In een speciaalzaak kunnen ze je adviseren welke maat en ook welk model goed bij jou past. Met de juiste beha zou je namelijk helemaal geen last hoeven hebben van de rugband.

Regels voor berichten