Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2015, 20:36
Verwijderd
Hallo,
Ik ben 14, ik zit op 2vwo. Op de basisschool had ik een leuk vriendenclubje. Maar op de middelbare werd alles anders. Ik kreeg het een stuk drukken, want ik heb huiswerk+buitenschoolse activiteiten. Hierdoor kon ik niet veel met de kinderen uit mijn nieuwe klas omgaan. Nu zit ik dus een beetje als een loner in de klas. Ik wil graag met anderen lekker kletsen in de pauze enzo maar ik weet NOOIT waarover, alleen een beetje geklaag over proefwerken en docenten etc. Ik heb vooral er moeite mee omdat dat ik weing gemeen heb met andere in mijn klas, er zijn enkel 2 meisjes waar ik niet veel mee praat. Maar het vervelendste is dat t grote deels "stoer, stoerder, stoerst" is, maar zo ben ik helemaal niet. Het andere deel zijn vooral gek op GTA waar ze het vooral over hebben, ik speel het amper (want ik heb erg weing tijd). Maar door al die dingen heb ik geen 'echt' contact met de mensen uit mijn klas wanneer ik vrije tijd heb (dat is eigenlijk alleen maar in de vakanties).

Kan iemand advies geven?

Laatst gewijzigd op 08-04-2015 om 20:44.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2015, 18:03
Caro_Ch.
Caro_Ch. is offline
Jah ik zou zeggen probeer tijd te maken om eens iets leuks te doen samen of maak een klaschat, dan kan je mss meepraten over onderwerpen die ter sprake komen en daar over praten op school.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2015, 21:50
Verwijderd
We hebben wel een klassen chat, maar daar gaat alleen huiswerk en onzin doorheen, dus dat is niet echt een oplossing
Met citaat reageren
Oud 15-04-2015, 22:24
Caro_Ch.
Caro_Ch. is offline
Eum meng je in het gesprek
Met citaat reageren
Oud 16-04-2015, 20:18
Sketching
Sketching is offline
Zijn er niet andere leerlingen op school uit andere klassen waarmee je wel overweg kunt? Je hoeft niet altijd per se met je klasgenoten te praten of daar te zitten in de pauze. Je moet ze alleen verdragen tijdens de lessen. Ik zelf had met mijn oude klas ook niks en ging in de pauze bij mensen uit andere klassen zitten waarmee ik wel overweg kon.
Oud 24-04-2015, 20:06
\Alex/
\Alex/ is offline
Citaat:
Zijn er niet andere leerlingen op school uit andere klassen waarmee je wel overweg kunt? Je hoeft niet altijd per se met je klasgenoten te praten of daar te zitten in de pauze.
Zo iets dacht ik dus ook aan, misschien ook leuk om met de andere gta mee te spelen wanneer je er tijd en zin in hebt. (als ze online spelen, het levert bij mijn vriendengroepje in ieder geval leuk gespreksonderwerpen op)
Bij mij was een van die " stoere jongens" een beste vriend van mij op de basisschool waardoor ik daar ook contact mee had.
Ik heb zelf ook nog een groepje vrienden waar ik regelmatig contact mee heb van de basisschool, misschien leuk om daar ook contact mee te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2015, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Hallo,
Ik ben 14, ik zit op 2vwo.
Nu zit ik dus een beetje als een loner in de klas.
Welkom bij de club :/
Met citaat reageren
Oud 16-09-2015, 21:31
Aniempjexx
Aniempjexx is offline
Ik zit nu in de 2e en vorig jaar had ik echt een goede vriendin, maar nu ben ik een niveau hoger gaan doen en zit ik bij allemaal mensen waar ik niks mee heb!! Ik ken je gevoel dus wel !! Ik probeer ook altijd wel te praten met het blijft dan toch moeilijk!! Vooral in de pauze is het irritant want dan zit je alleen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten