Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2015, 22:39
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Heyhoi

ik wil binnenkort een keertje roken of smoken met
een paar vrienden.
ik heb alleen allebei nog nooit gedaan, dus met wat kan
ik het beste beginnen voor de eerste keer?

Thaaanks xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2015, 01:28
Einstijn
Einstijn is offline
Smoken, dat is het namelijk waard i.v.m. de effecten. Roken is gewoon slecht voor je en is gewoon vies. Het is alleen lekker als je verslaafd bent, maar dat is bij elke verslaving. Ik zeg niet dat smoken niet slecht is, integendeel, smoken is zelfs nog slechter voor je longen. Overigens zal de eerste keer smoken raar zijn en zal je flink moeten hoesten maar dat is normaal.
Veel plezier en doe het niet teveel want het kost veel geld en als je het intensief doet is het schadelijk voor je hersenen.

Albert(Stijn)
Oud 17-08-2015, 02:44
mikzel
mikzel is offline
Ik voeg me bij einstijn!
Maar ik snap wel je nieuwsgierigheid. Als je wiet wil gebruiken op de minst schadelijke manier, kun je volgens mij het beste spacecake nemen. Wel uitkijken met de dosering, want je neemt al snel teveel aangezien het langer duurt totdat de stoffen in je bloed zitten.
Kijk even op jellinek.nl ofzo, staat veel belangrijke/handige info op.
en over het roken... inderdaad, eigenlijk gewoon niet aan beginnen.
Doe voorzichtig en geniet ervan.
Kusjes!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2015, 08:35
Einstijn
Einstijn is offline
Ja mij lijkt spacecake ook de minst schadelijke manier. En kijk inderdaad uit met de dosering. Ik ken iemand die nam tot twee keer toe nog een plakje omdat hij niks voelde, toen na een paar uur voelde hij zich extreem misselijk omdat hij dus 3 plakjes had genomen. En kijk uit want als je dit hebt dan houdt het gevoel zeer lang aan. Wat volgens mij ook veel minder schadelijk is dan wiet roken is een vaporizer gebruiken, maar die kosten vaan over de 200 euro dus dan moet je wel een investering doen. Dan moet je jezelf afvragen of dat het waard is.
Oud 22-08-2015, 21:19
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Awh, thanks guys! :*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2015, 13:00
Woefzeidekat
Woefzeidekat is offline
This het sws waard als je alleen wiet rookt heeft wel het zelfde effect als normaal roken alleen wiet is het juist beter voor je longen zit namelijk een stofje in
Met citaat reageren
Oud 23-09-2015, 18:45
blaches
blaches is offline
Je moet begrijpen dat je van roken echt totaal-niks van voelt. Hooguit een nicotine-shot omdat je het niet gewend bent maar je gaat er voor de rest niks van voelen. Verslaafde krijgen een "ontspannen" gevoel van maar dat is de verslaving die dat tegen ze verteld. Ik zelf rook ook en vind het prima tot mijn 25ste.]

Van wiet zal je wel wat voelen, een zwaar...rustgevend gevoel vind ik het, zelf gebruik ik het wel is in het weekend recreatief.

Citaat:
This het sws waard als je alleen wiet rookt heeft wel het zelfde effect als normaal roken alleen wiet is het juist beter voor je longen zit namelijk een stofje in
Niet aanvallend bedoeld maar waar haal jij vandaan dat wiet en sigaretten hetzelfde effect geven? Dit zijn twee hele verschillende dingen. Van roken voel je niks van, is alleen lekker (naar mijn mening). Van wiet voel je wel wat van.

Ook is wiet roken 4 keer slechter voor je longen dan normaal roken. Dan moet ik er wel bij zeggen dat je op een "uitgaansavond" makkelijk een pakje doorheen haalt (19 peuken) en niet zo snel 5 joints...ook rook je vaker dan je een joint opsteekt.

Voortaan iets beter belezen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2015, 14:15
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
wie gaat er nou een vaporizer kopen voor 1 keertje blowen..
Reageren

Regels voor berichten