Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2015, 12:42
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
Hallo

Dus als ik iets in mn vagina ga proppen is het ongemakkelijk en doet het pijn.
Ik probeer er van alles mee zoals zacht enz.. ik snap er niks van normaal voelt dat
goed zegge ze maar vr mij voelt da ni goe, soms als ik geen pijn heb en geen last er van heb voel ik er niks van.
heeft iem tips ofzo om t beter te maken
ps ik heb geen dildo ofzo$

xx Julie
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 12:59
Elin3
Elin3 is offline
Vingeren is ook niet hetzelfde als "iets in je vagina stoppen", probeer je te richten op je schaamlippen of clitoris en probeer daar van te genieten Als het fijn voelt kan je altijd een vinger voorzichtig in je vagina stoppen, of misschien zelfs meer vingers, maar als je gespannen bent of te droog bent is het inderdaad niet fijn om dingen in je vagina te "proppen". Vooral niet doen dus
Oud 09-12-2015, 13:01
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
haha "proppen"
maar heb nog een vraagje
als ik zo wrijf over mn clitoris voelt dat lekker maar ik kan het nooit lang volhouden
of kprobeer orgasme te hebbe ma lukt ook niet
hoelang duurt dat eigelijk?
en nog tips voor orgasme of squirting?
thx xx
Julie
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 13:05
Elin3
Elin3 is offline
De beste tip: richt je niet te veel op klaarkomen! Gewoon genieten van wat je voelt. Zonder klaarkomen kan het ook fijn zijn Misschien helpt het als je niet direct op je clitoris blijft wrijven, maar bijvoorbeeld vooral je schaamlippen aanraakt of indirect je clitoris aanraakt?
Oud 09-12-2015, 13:07
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
ok
maar is klaarkomen wit spul?
want soms zit mn onderbroek vol en zze zegge da t afscheiding is
maar wat is t verschil?????
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 13:08
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
en als ik zo duw (zo al sje gaat plassen) dan komt er wit spul
wat i sdat?????
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 13:12
Elin3
Elin3 is offline
Het witte slijmerige spul, dat is inderdaad afscheiding. Soms komt dat gewoon vrij omdat je vagina dat gebruikt om je vagina schoon te maken, dan vind je het in je onderbroek. Je hebt vaak meer afscheiding wanneer je opgewonden raakt, de afscheiding doet dan dienst als soort natuurlijk glijmiddel.
Oud 09-12-2015, 13:14
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
en wat is dan klaarkomen??
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 13:15
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
en mijn afscheiding is wit,, niet slijmerig
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 13:21
Elin3
Elin3 is offline
Op deze website kan je een hoop informatie vinden over je eigen lichaam, seksuele ontwikkeling en veilige seks: https://www.sense.info/seks-abc

Hier een aantal voorbeelden van definities van de site;

Citaat:
Klaarkomen

Als je bij seks of masturberen een orgasme bereikt, noemen we dat klaarkomen.

Als een meisje klaarkomt, trekken de spieren van de bekkenbodem, rond de vagina en de anus, zich ritmisch samen. Soms gebeurt dit ook in de baarmoeder. Deze samentrekkingen geven een prettig en opwindend gevoel in de schaamstreek. Sommige meisjes voelen dit door hun hele lichaam.
Ook bij een jongen trekken de bekkenbodemspieren rond de penis en anus samen. Ook krijgt de jongen een zaadlozing.
Er zijn meisjes die vocht afscheiden op het moment dat ze klaarkomen. Dit is geen urine, maar vaginale vloeistof.
Citaat:
Afscheiding

Veel meisjes hebben afscheiding. Het gaat om witgelige vloeistof die uit de vagina komt als je niet ongesteld bent. Dit begint voor het eerst in de puberteit, meestal vlak voor je eerste menstruatie. Afhankelijk van het moment in de menstruatiecyclus is de afscheiding helder, troebel, veel of weinig. Afscheiding is heel normaal als het niet jeukt, stinkt of een ongewone kleur heeft. Andere woorden voor deze normale afscheiding zijn witte vloed of leukorrhea.

Regels voor berichten