Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2015, 18:59
Youngcare
Youngcare is offline
Goededag dames

Mijn vriendin is enthousiast over een Duits beauty merk en vanwege dat wil ik dat merk graag gaan verkopen in Nederland. Elke keer als ze naar Duitsland gaat, gaat ze het merk massaal inkopen (Ik vertel bewust niet meer over de merken in verband met dat het gezien kan worden als promotie) Het betreft vooral de merken Bebe Young Care en Bebe More (Zie afbeelding)

Eerst zal ik mij eventjes voorstellen mijn naam is Maarten en ik woon in Den Haag. Ik volg op dit moment de opleiding AD ondernemen op de Hogeschool in Rotterdam. Voor mijn studie moet ik "fieldresearch" doen tot betrekking van het merk dat ik wil gaan verkopen. Het leuke is dat ik de onderneming ook echt moet gaan beginnen! Met fieldresearch wordt bedoeld onderzoek in de vorm van interviews, enquêtes enzovoort.

De enquête:

Vraag 1: Ken je het Duitse beauty merk Bebe Young Care of Bebe More en heb je het merk ook gebruikt?
a) Ja
b) Nee (ga door naar Vraag 3)
c) Ik ken één van de twee merken maar nog nooit geprobeerd (Ga door naar vraag 3)

Vraag 2: Wat vind je van de producten van Bebe Young Care of Bebe More uitgedrukt in een cijfer?
a) 1 - 4
b) 4 - 6
c) 7 - 8
d) 9 - 10

Vraag 3: Door welke promotie manier kan ik je het beste bereiken? (meerdere antwoorden mogelijk)
a) Social media (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube etc.)
b) Forums & Blogs
c) Een advertentie site zoals marktplaats
d) SEO (bijvoorbeeld boven aan de zoekresultaten in google)
e) Flyers
f ) Anders namelijk:_____________________________________________________

Vraag 4: Wat vind je belangrijk aan dagcrèmes?
a) Dierproef (De producten zijn niet op dieren getest)
b) Smeerbaarheid
c) Levenscyclus (Hoelang de crème meegaat)
d) Prijs
e) Werkbaarheid (Hoelang het verzorgingsproduct zijn werking blijft doen)

Vraag 5: Bij welke prijs zou je de producten van Bebe Young Care en Bebe More ook willen proberen?
a) 1 - 5 euro
b) 6 - 10 euro
c) 11 - 15 euro
d) 16 - 21 euro
e) 21 euro of meer

Vraag 6: Welke verzorgingsproducten gebruik je nu? (meerdere antwoorden mogelijk)
a) Dagcrème en/of nachcrème
b) Gezichtsmasker
c) Reinigingsmelk
d) Oogcrème
e) Reinigingsdoekjes
f ) Facewash (reinigingsgel)
g) Toner
h) Anders namelijk _______________________________________________________________

Je kan de enquête hier invullen maar je kan het ook mailen naar info@youngcare.nl. Als je het leuk vindt om de producten te proberen dan kan je ook een mailtje sturen en dan hou ik je op de hoogte van wanneer de site online gaat.

BEDANKT VOOR HET DEELNEMEN!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2015, 19:19
Youngcare
Youngcare is offline
nog eventjes een toevoeging, het merk bebe young care richt zich voornamelijk op tieners maar is ook goed te gebruiker bij vrouwen in de 20. Mijn vriendin is trouwens 22.

Bebe more richt zich op vrouwen die te oud zijn voor tiener producten en te jong voor anti age. De merken zijn zeer betaalbaar en het duurste product kost onder 7 euro in Nederland. (als ik het importeer) =)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten