Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en we hebben een regel: als er iets gebeur (niet gepland dan.. maar mocht er per ongeluk iets gebeuren en het heeft geen invloed op onze gevoeldns voor elkaar.. dan hoeven we dat niet te vertellen |
![]() |
||
Citaat:
iig succes ermee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet niet of internet zon goeie keuze is.. dan ben je nooit zkere van lichamelijke aantekkingskarcht |
![]() |
||
Citaat:
Je zult er ongetwijfeld genoeg mensen vinden, maar of die allemaal even betrouwbaar en oprecht zijn dat blijft dan toch de vraag... en ik neem aan dat je ook niet gewoon het eerste t beste meisje dat ja zegt wilt hebben.. Ik zou kijken naar iemand uit je omgeving.. bijvoorbeeld met uitgaan..
|
Verwijderd
|
zucht... ik wou dat ik ook op mensen af durfde te stappen, daarom is internet zo handig
wat moet ik dan, bij dating iets neerzetten ofzo: "jajah... zie ook mijn ander topic bij liefde en relatie.. ik zoek een meisje om een keer iets mee uit te proberen ik ben biseksueel en zoek een meisje om dat een beetje te verkennen.... eenmalig.. niks meer niks minder geen relatie gewoon praten, ontdekken... uitproberen het liefst een beetje alternatief biseksueel meisje van 16 tot 19 jaar" wat dan??? trouwens.. om mijn smaak te omschrijven.. sm is not my thing, maar die ruby soho is bijvoorbeeld een heel mooi meisje |
![]() |
||
Citaat:
Misschien op http://www.sexwoordenboek.nl ofzo? Dat je daar info kan vinden, of een oproepje op het forum zetten? |
![]() |
|
![]() |
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik bi ben.....maar ik denk dus van wel. Moet het alleen nog even voor mezelf uitmaken zeg maar :/
Ik heb wel een keer met een meisje gezoend en dat was niet echt geslaagd. ( ze zoende nogal......slecht ![]() Maar ik zou dus ook heel graag wat willen uitproberen om te kijken wat ik nou precies wil. Misschien knap ik er wel totaal op af, of misschien vind ik het wel helemaal geweldig ![]() Maar nix vast, met sowieso niemand. Ik heb net een relatie van 16 maanden achter de rug en dat vond ik wel even genoeg ![]()
|
![]() |
En nog even en toevoeging:
En ja? waar vind je zo iemand. Internet dus, maar dat is niet altijd even makkelijk om evt. wat af te spreken ofzo. Waar ik uitga komen denk ik relatief gezien wel veel biseksuele meisjes, maar die durf ik nooit te versieren. Jongens wel, maar bij meisjes is de kans toch groter dat je afgewezen word. :/
||
Citaat:
IK wil ook weleens iets proberen, gewoon om het even uit te proberen zeg maar, maar mijn vriend wil dan meedoen. Maar dat wil ik dus niet. Nouja, later misschien, maar niet de eerste keer zeg maar. Dan krijg je er meteen 2 nieuwe dingen bij, met een meisje vrijen en dan ook nog eens een trio. Dat gaat een beetje te snel dan...:/ Tja, waar vind je zulke mensen...Internet werkt goed denk ik. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Anders probeer je www.bimeiden.net?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik wil het gewoon weten. Dat klinkt heel stom, maar dat is het gewoon. Jah, ik heb een vriendje, en jah, ik ben gelukkig met hem, maar ik kan niet tegen die twijfel in me kop. Mijn vriend en ik hebben ut ook wel eens, half serieus, half voor de grap, over een triootje gehad, maar ik wil er zélf achter komen wat nou precies mijn gevoelens zijn ten opzichte van meisjes, en niet als hij er ook naastligt zeg maar. Ik ben verliefd op mijn vriendje, dus echt verliefd worden op een meisje (of jongen) zit er nu so wie so niet in, maar ik wil gewoon weten wat voor gevoelens ik heb als ik bij een meisje ben dat ik leuk vind. Ik hoef niet eens per se met dur te zoenen ofzo, gewoon een gesprek zou waarschijnlijk al genoeg helpen, en dan voel ik me ook niet zo schuldig tegenover mijn vriendje. Maar als er spontaan ooit iets zou gebeuren tussen mij een een (leuk) meisje, zou ik het niet erg vinden. Dan weet ik het eindelijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dat topic op dating van mij niet al te serieus opvatten hoor, k ben niet iemand die serieus in een leren pakje en een zweep mensen te lijf gaat ![]() (al is met n beetje bijten en nagels gebruiken etc. imo niks mis ![]() maargoed, k snap je topic geloof k bestwel... ikzelf zou absoluut geen moeite hebben met een meisje te zoenen (heb er ervaring mee dus mag t denk k wel zeggen) en misschien zelfs meer te proberen ooit (al wil k daar niet de eerste de beste voor nemen, t is toch een herinnering die altijd bij je blijft) al zou k eerlijk gezegd (tenminste zo denk k er nu over) nooit verliefd kunnen worden op een meisje (aangetrooken misschien nog wel, maar verliefd worden doe k toch echt allen op jongens) maargoed ehmz, mag me op zich wel adden op msn, als je er nog over zou willen talken enzo |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
uitproberen met jongens job14 | 1 | 03-08-2016 09:28 | |
Lifestyle |
Uitproberen? DreamWorks | 6 | 07-07-2015 16:07 | |
Seksualiteit |
[standjes] 'exotische' en of minder bekende d e r a n g e r | 29 | 25-11-2004 07:28 | |
Psychologie |
Ritalin uitproberen en onderzoek in de (poli) kliniek te Assen... Dreamerfly | 18 | 31-08-2003 20:45 | |
Seksualiteit |
hij denkt aan andere meisjes... saar | 57 | 31-03-2003 23:32 | |
Seksualiteit |
vrouwen, seks ervaring met zelfde geslacht of vriendin?!?! honey | 4 | 07-02-2003 15:05 |