Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 15:04
Verwijderd
okeej.. ik zal maar ff straight to the point zijn: een paar maanden geleden hebik een beetje onder ogen moeten zien dat ik biseksueel ben. ik heb nooit iets gehad met een meisje, maar me eigenlijk wel altijd tot ze aangetrokken gevoeld.

ik heb nu een vriendje, maar ik wil toch dingen uitproberen met meisjes. dat kan natuurlijk wel, door een triootje te vormen, maar at wil ik niet. mijn eerste ervaringen met meisjes, die moeten puur en mooi en vooral privee zijn

hebben mensen hier ervaring mee? ik bedoel: hoe stap je als meisje op een meisje af.. hoe weet je of iemand op vrouwen valt, waar kom je ze tegen...

om het maar heel cru te zeggen: ik wil zoenen en alles met een meisje, die ik wel aantrekkelijk vind, maar waar ik op zich verder niks mee wil beginnen. waar vind je in godsnaam zo iemand?

en: wat voor invloed gaat dit hebben op mijn relatie met mijn vriend? ik hou zielsveel van hem, en vind hem ook aantrekkelijk, jawel...
zal dit een voordeel of nadeel zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2002, 15:10
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

en: wat voor invloed gaat dit hebben op mijn relatie met mijn vriend? ik hou zielsveel van hem, en vind hem ook aantrekkelijk, jawel...
zal dit een voordeel of nadeel zijn?
je weet niet hoe je vriend hier mee om kan gaan en of hij het ok vind als je wat met een meisje uit probeert...

verder denk ik dat wel meer meisjes nieuwsgierig zijn hoe het is om eens te zoenen en alles te doen met een meisje..
Oud 18-08-2002, 15:24
TMLWKY
TMLWKY is offline
Je moet gwn iemand vinden (bv. via internet, ook al zou ik je dat niet aanraden) die hetzelfde wil, gwn 1malig uitproberen, zonder verdere verplichtingen enzo.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:25
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:

je weet niet hoe je vriend hier mee om kan gaan en of hij het ok vind als je wat met een meisje uit probeert...

verder denk ik dat wel meer meisjes nieuwsgierig zijn hoe het is om eens te zoenen en alles te doen met een meisje..
me vrindje is heel lief

en we hebben een regel: als er iets gebeur (niet gepland dan.. maar mocht er per ongeluk iets gebeuren en het heeft geen invloed op onze gevoeldns voor elkaar.. dan hoeven we dat niet te vertellen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:27
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

me vrindje is heel lief

en we hebben een regel: als er iets gebeur (niet gepland dan.. maar mocht er per ongeluk iets gebeuren en het heeft geen invloed op onze gevoeldns voor elkaar.. dan hoeven we dat niet te vertellen
tja als je zeker bent dat hij er wel tegen zou kunnen als jij dat gewoon eens uitprobeerd, dan zou je gewoon eens iemand kunnen zoeken (nou ja niet echt gaan speuren, maar vast dat je wel een keer een meisje tegen komt die je wel interessant vindt en die het ook wel eens wil proberen.)

iig succes ermee
Oud 18-08-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:

tja als je zeker bent dat hij er wel tegen zou kunnen als jij dat gewoon eens uitprobeerd, dan zou je gewoon eens iemand kunnen zoeken (nou ja niet echt gaan speuren, maar vast dat je wel een keer een meisje tegen komt die je wel interessant vindt en die het ook wel eens wil proberen.)

iig succes ermee
jah ik ben dur zker van maar jah... dat is eiegnlijk het grootste probleem.. hoe vind je zo iemand??

ik weet niet of internet zon goeie keuze is.. dan ben je nooit zkere van lichamelijke aantekkingskarcht
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:37
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

jah ik ben dur zker van maar jah... dat is eiegnlijk het grootste probleem.. hoe vind je zo iemand??

ik weet niet of internet zon goeie keuze is.. dan ben je nooit zkere van lichamelijke aantekkingskarcht
nee internet lijkt mij persoonlijk niet zo'n goed medium als je iemand voor dat doel wilt vinden..
Je zult er ongetwijfeld genoeg mensen vinden, maar of die allemaal even betrouwbaar en oprecht zijn dat blijft dan toch de vraag...
en ik neem aan dat je ook niet gewoon het eerste t beste meisje dat ja zegt wilt hebben..

Ik zou kijken naar iemand uit je omgeving.. bijvoorbeeld met uitgaan..
Oud 18-08-2002, 15:39
Verwijderd
zucht... ik wou dat ik ook op mensen af durfde te stappen, daarom is internet zo handig

wat moet ik dan, bij dating iets neerzetten ofzo:

"jajah... zie ook mijn ander topic bij liefde en relatie.. ik zoek een meisje om een keer iets mee uit te proberen

ik ben biseksueel en zoek een meisje om dat een beetje te verkennen.... eenmalig.. niks meer niks minder
geen relatie gewoon praten, ontdekken... uitproberen

het liefst een beetje alternatief biseksueel meisje van 16 tot 19 jaar"

wat dan???

trouwens.. om mijn smaak te omschrijven.. sm is not my thing, maar die ruby soho is bijvoorbeeld een heel mooi meisje
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:41
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
zucht... ik wou dat ik ook op mensen af durfde te stappen, daarom is internet zo handig

wat moet ik dan, bij dating iets neerzetten ofzo:

"jajah... zie ook mijn ander topic bij liefde en relatie.. ik zoek een meisje om een keer iets mee uit te proberen

ik ben biseksueel en zoek een meisje om dat een beetje te verkennen.... eenmalig.. niks meer niks minder
geen relatie gewoon praten, ontdekken... uitproberen

het liefst een beetje alternatief biseksueel meisje van 16 tot 19 jaar"

wat dan???

trouwens.. om mijn smaak te omschrijven.. sm is not my thing, maar die ruby soho is bijvoorbeeld een heel mooi meisje
Zoiets kun je bijvoorbeeld proberen.

Misschien op http://www.sexwoordenboek.nl ofzo? Dat je daar info kan vinden, of een oproepje op het forum zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:46
Verwijderd
is ook op seksualiteit een topic over... zijn wel mensen die ut willen

ik kijk wel ff

nachtje over slapen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 16:50
Verwijderd
nou hij isser hoor:

http://forum.scholieren.com/showthre...18#post1914918
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 16:51
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik snap precies wat je bedoelt. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik bi ben.....maar ik denk dus van wel. Moet het alleen nog even voor mezelf uitmaken zeg maar :/

Ik heb wel een keer met een meisje gezoend en dat was niet echt geslaagd. ( ze zoende nogal......slecht ). Ik kijk ook steeds meer naar meisjes op een manier waarop ik ook weleens naar jongens kijk.

Maar ik zou dus ook heel graag wat willen uitproberen om te kijken wat ik nou precies wil. Misschien knap ik er wel totaal op af, of misschien vind ik het wel helemaal geweldig
Maar nix vast, met sowieso niemand. Ik heb net een relatie van 16 maanden achter de rug en dat vond ik wel even genoeg
Oud 18-08-2002, 16:55
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
En nog even en toevoeging:

En ja? waar vind je zo iemand. Internet dus, maar dat is niet altijd even makkelijk om evt. wat af te spreken ofzo.
Waar ik uitga komen denk ik relatief gezien wel veel biseksuele meisjes, maar die durf ik nooit te versieren. Jongens wel, maar bij meisjes is de kans toch groter dat je afgewezen word. :/
Oud 18-08-2002, 16:59
Verwijderd
zullen we anders ff samen

kusje.. k ga offline
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:29
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
zullen we anders ff samen

kusje.. k ga offline

Je kunt me wel adden op msn als je wilt >> zie dating topic
Oud 19-08-2002, 16:58
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
.

ik heb nu een vriendje, maar ik wil toch dingen uitproberen met meisjes. dat kan natuurlijk wel, door een triootje te vormen, maar at wil ik niet. mijn eerste ervaringen met meisjes, die moeten puur en mooi en vooral privee zijn

Ja, dat probleem heb ik ook.
IK wil ook weleens iets proberen, gewoon om het even uit te proberen zeg maar, maar mijn vriend wil dan meedoen.
Maar dat wil ik dus niet. Nouja, later misschien, maar niet de eerste keer zeg maar.
Dan krijg je er meteen 2 nieuwe dingen bij, met een meisje vrijen en dan ook nog eens een trio.
Dat gaat een beetje te snel dan...:/

Tja, waar vind je zulke mensen...Internet werkt goed denk ik.
Oud 19-08-2002, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:

Ja, dat probleem heb ik ook.
IK wil ook weleens iets proberen, gewoon om het even uit te proberen zeg maar, maar mijn vriend wil dan meedoen.
Maar dat wil ik dus niet. Nouja, later misschien, maar niet de eerste keer zeg maar.
Dan krijg je er meteen 2 nieuwe dingen bij, met een meisje vrijen en dan ook nog eens een trio.
Dat gaat een beetje te snel dan...:/

Tja, waar vind je zulke mensen...Internet werkt goed denk ik.
jah.. ik ben het helemaal met je eens.. en ik hoop dat internet werkt
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:32
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Anders probeer je www.bimeiden.net?
Oud 22-08-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
judith2211 schreef:
ik ben zelf nu ruim een half jaar 'uit de kast'.
afgelopen weekend ben ik gedumpt door mn eerste vriendinnetje... *snik*
niks aan te doen..
ik snap wel dat je wilt uitproberen, maar waarom wil je dat als je een relatie hebt? ik bedoel, uitproberen doe je toch omdat je wilt kijken of je op andere mensen (in dit geval meisjes) valt? waarom zou je willen uitzoeken op welke andere mensen je valt terwijl je een relatie hebt?
(ik hoop dat ik een beetje logisch overkom )

verder wil ik je best helpen hoor, maar je woont zo'n pokke-end van zwolle af...
jah sorrie.. zal ik ff gauw verhuizen

Ik wil het gewoon weten. Dat klinkt heel stom, maar dat is het gewoon. Jah, ik heb een vriendje, en jah, ik ben gelukkig met hem, maar ik kan niet tegen die twijfel in me kop.
Mijn vriend en ik hebben ut ook wel eens, half serieus, half voor de grap, over een triootje gehad, maar ik wil er zélf achter komen wat nou precies mijn gevoelens zijn ten opzichte van meisjes, en niet als hij er ook naastligt zeg maar.
Ik ben verliefd op mijn vriendje, dus echt verliefd worden op een meisje (of jongen) zit er nu so wie so niet in, maar ik wil gewoon weten wat voor gevoelens ik heb als ik bij een meisje ben dat ik leuk vind. Ik hoef niet eens per se met dur te zoenen ofzo, gewoon een gesprek zou waarschijnlijk al genoeg helpen, en dan voel ik me ook niet zo schuldig tegenover mijn vriendje. Maar als er spontaan ooit iets zou gebeuren tussen mij een een (leuk) meisje, zou ik het niet erg vinden. Dan weet ik het eindelijk!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 21:50
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
*pixie* schreef:

dat topic op dating van mij niet al te serieus opvatten hoor, k ben niet iemand die serieus in een leren pakje en een zweep mensen te lijf gaat

(al is met n beetje bijten en nagels gebruiken etc. imo niks mis )

maargoed, k snap je topic geloof k bestwel... ikzelf zou absoluut geen moeite hebben met een meisje te zoenen (heb er ervaring mee dus mag t denk k wel zeggen) en misschien zelfs meer te proberen ooit (al wil k daar niet de eerste de beste voor nemen, t is toch een herinnering die altijd bij je blijft) al zou k eerlijk gezegd (tenminste zo denk k er nu over) nooit verliefd kunnen worden op een meisje (aangetrooken misschien nog wel, maar verliefd worden doe k toch echt allen op jongens)

maargoed ehmz, mag me op zich wel adden op msn, als je er nog over zou willen talken enzo
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 13:44
Verwijderd
'k heb jullie ff allemaal geadd.... (neeej.. niet jaloers worden dus ! )
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 17:45
Verwijderd
ik heb jou ff ge-add
Alleen ben ik deze week ff niet online (introductieweek blablabla).
=xxx=
Alicia
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten