Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Queer is gewoon iedereen die niet hetero of cis is.
Een handig algemeen hokje waar je in kan gaan zitten of je nou homo bent, /care als geaardheid hebt of een demiromantische aseksuele interseksueel bent met genderdysforie. Ik geloof dat de meeste mensen heteroflexibel zijn, dus wat dat betreft is het geen bijzonder label, ja. Ervoor kiezen om je zo te identificeren duidt op sterke politieke overtuiging, dat kan wel als bijzonder worden gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ah, zo. Nouja, gewoon iedereen die niet het/cis is, dus.
Sommige mensen rekenen fetisjisten en polyamoreuzen enzo er ook bij. Het is een verzamelterm voor iedereen die afwijkt van de seksuele norm, maar ja, 'afwijken', 'seksueel' en 'de norm' zijn natuurlijk allemaal hartstikke subjectief. Dus je mag 't enigszins zelf invullen. Op wat voor manier is je broer ermee bezig? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |