Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2015, 14:03
dikkebmw
dikkebmw is offline
Ik heb laatst tijdens het douchen naar de gym om stoer te doen een satéprikker in mijn eikel gestopt. Toen ik hem eruit probeerde te trekken is hij afgebroken en nu zit hij vast in mijn eikel. Ik heb er veel last van en ik kan zo niet meer mijn behoeftes doen. Ik heb er niks van tegen mijn ouders gezegd want ik schaam me er best wel voor. Daarom wil ik ook niet naar de huisarts. Nu heb ik de vraag: Wat kan ik doen?

Alvast bedankt voor uw hulp.
Oud 19-10-2015, 14:11
Dekaloog
Dekaloog is offline
Geloof er niks van.
Oud 19-10-2015, 14:42
Elin3
Elin3 is offline
Toch gewoon naar de huisarts gaan. Er mee rond blijven lopen en wachten tot het gaat ontsteken is nog heel veel stommer
Oud 19-10-2015, 15:55
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Geloof er niks van.
Inderdaad. Een sateprikker in je pik laten verdwijnen (als je op het onzalige idee komt tenminste) vereist ten eerste ontspanning. Dat heb je niet in een zaal vol klasgenoten waar waarschijnlijk ook nog een tijdsdruk op zit om bij de volgende les te komen.
Daarbij kost het nogal wat oefening om iets in je pik te laten verdwijnen, laat staan een complete sateprikker.
En als er dan al iets in je pik zit, dan lijkt het mij dat je dan zo min mogelijk beweegt. Tevens kan ik me niet indenken hoe die sateprikker dan gebroken zou moeten zijn als het in je lul zit.

Ben benieuwd wat je zelf voor verklaring hebt.
Oud 19-10-2015, 15:59
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
als je dingen in je pik wil stoppen (sounding), want ondank dat je verhaal niet klopt is dat kennelijk wel iets waar je over nadenkt, probeer dan iets dat er voor gemaakt is, namelijk dit: https://www.erotik-sjop.com/sounds/d...sound/i/42718/
Oud 19-10-2015, 16:22
Yannickje
Yannickje is offline
Amai, een satéprikker!

Ik heb het wel al een paar keer gedaan met het puntje van een electronische koortsthermometer. Superleuk.
Oud 19-10-2015, 17:04
dikkebmw
dikkebmw is offline
Citaat:
Inderdaad. Een sateprikker in je pik laten verdwijnen (als je op het onzalige idee komt tenminste) vereist ten eerste ontspanning. Dat heb je niet in een zaal vol klasgenoten waar waarschijnlijk ook nog een tijdsdruk op zit om bij de volgende les te komen.
Daarbij kost het nogal wat oefening om iets in je pik te laten verdwijnen, laat staan een complete sateprikker.
En als er dan al iets in je pik zit, dan lijkt het mij dat je dan zo min mogelijk beweegt. Tevens kan ik me niet indenken hoe die sateprikker dan gebroken zou moeten zijn als het in je lul zit.

Ben benieuwd wat je zelf voor verklaring hebt.
Oud 19-10-2015, 17:04
dikkebmw
dikkebmw is offline
Er zit maar een stuk van hooguit 1cm in me eikel maar dat doet flink pijn
Oud 19-10-2015, 17:28
Dekaloog
Dekaloog is offline
@Fitematrulle: Het vereist niet bij iedereen oefening en ontspanning. Ik ken mannen die er vanaf 't begin al een pink in kwijt konden. En dat in jongenskleedkamers gekke seksuele dingen gebeuren om stoerheid te bewijzen geloof ik op zich ook.

Ik geloof vooral 't afbreken niet.
Oud 19-10-2015, 17:33
dikkebmw
dikkebmw is offline

Toch is het zo. ik trok een beetje zijwaarts en toen brak hij.
Oud 19-10-2015, 17:46
Dekaloog
Dekaloog is offline
En hoe kwam je in die sportzaaldouche zo gauw aan een satéprikker?
Oud 19-10-2015, 17:49
dikkebmw
dikkebmw is offline
Maar ipv een discussie hierover krijg ik liever advies want het doet flink pijn
Oud 19-10-2015, 17:53
Dekaloog
Dekaloog is offline
Oke. Ga naar de huisarts.

/topic
Oud 19-10-2015, 18:05
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
@Fitematrulle: Het vereist niet bij iedereen oefening en ontspanning. Ik ken mannen die er vanaf 't begin al een pink in kwijt konden. En dat in jongenskleedkamers gekke seksuele dingen gebeuren om stoerheid te bewijzen geloof ik op zich ook.

aha, ik heb duidelijk te weinig kennis van wat er allemaal gebeurt in jongenskleedkamers.
Oud 19-10-2015, 18:08
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Wat heb je al gedaan om het eruit te krijgen dan? probeer het eens met een pincet en een lamp zou ik zeggen.

als je trouwens op "'quote drukt, rechts onder van het bericht, dan hoef je niet het hele bericht over te nemen.
Oud 19-10-2015, 18:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou, zulke zaken hebben zich nooit afgespeeld in kleedkamers waar ik aanwezig was. Maar wellicht komt dat doordat wij geen Chinees in de buurt van de school hadden.
Oud 19-10-2015, 18:45
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Nou, zulke zaken hebben zich nooit afgespeeld in kleedkamers waar ik aanwezig was. Maar wellicht komt dat doordat wij geen Chinees in de buurt van de school hadden.
Oud 19-10-2015, 18:45
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
aha, ik heb duidelijk te weinig kennis van wat er allemaal gebeurt in jongenskleedkamers.
Leuk relevant artikel
Oud 19-10-2015, 18:46
Mark52
Mark52 is offline
On topic: GA NAAR DE HUISARTS!
Oud 19-10-2015, 19:55
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Maar ipv een discussie hierover krijg ik liever advies want het doet flink pijn
Wat denk je nou zelf dat je moet doen?
Oud 19-10-2015, 20:20
bikinigek
bikinigek is offline
doet niet genoeg pijn dan zat je allang bij de huisarts
Oud 19-10-2015, 23:58
Verwijderd
Dikke bullshit. Dikke bullshit jongens! Ne.. Aaaah aaaaah

Ot:
Oud 20-10-2015, 08:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pro tip: geen dingen in jezelf stoppen die makkelijk splinteren zoals BIJVOORBEELD sateprikkers.
Oud 20-10-2015, 10:40
giantshrekdick
giantshrekdick is offline
probeer glijmiddel te verkrijgen, misschien kan je hem er dan langzaam uittrekken als je daar wat van op je eikel smeert. olie werkt vast ook maar dat lijkt me een beetje vies
Oud 20-10-2015, 10:47
dikkebmw
dikkebmw is offline
Hij is eruit Yeah!
bedankt voor de tip van het glijmiddel
Oud 20-10-2015, 10:58
Axel11
Axel11 is offline
Jaja, mooi.
Topic gesloten

Regels voor berichten