Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2015, 18:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zie zo af en toe weer tuinbroeken in de winkels verschijnen. In de onderbouw van de middelbare school heb ik er een gehad die ik toen altijd wel graag droeg en ik vind het altijd wel leuk maar nu twijfel ik, kan zoiets nog als je eind 20 bent en een baan hebt? Natuurlijk snap ik dat ik zelf aan moet trekken wat ik wil maar ben benieuwd wat jullie vinden.
Oud 03-09-2015, 19:56
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Ik zou het bijzonder vinden, maar ik zou er niet teveel aandacht aan geven ofzo. Ik denk dat ik raarder opkijk als je je volledig roze kleedt ofzo..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2015, 20:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vriendin heeft er een, ik vind ze tof nog steeds, nooit anders gevonden. Ik wil er zelf ook wel een, maar ik shop niet vaak genoeg om ze tegen te komen en ik ben niet hard op zoek ofzo.
Oud 03-09-2015, 20:13
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind ze ook leuk Tot een jaar of vijf geleden had ik er ook één die ik graag en veel droeg. Ik vind het leuk dat ze weer terugkomen, want op termijn wil ik er ook weer één. Ik heb alleen nog geen tuinbroek gezien die ik zou dragen.
Oud 03-09-2015, 20:24
Axel11
Axel11 is offline
Kan best leuk/hip zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2015, 20:53
Elin3
Elin3 is offline
Ik vind het ook tof, ben er alleen nog geen een tegengekomen die me erg goed stond dus tot nu toe heb ik er geen. Wie weet volgende zomer. Ik vind die met shorts wel een stuk leuker dan de lange variant.
Oud 04-09-2015, 08:14
Verwijderd
het ligt er natuurlijk aan wat voor baan, maar jij werkt als laborant toch? Dat kan prima, vind ik.

Ik vind tuinbroeken superleuk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2015, 01:52
Dekaloog
Dekaloog is offline
Misschien kun je een paar foto's posten van tuinbroeken die je leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2015, 12:35
zoef de haas
zoef de haas is offline
Tuinbroeken staan bij een bepaald figuur/lengte heel goed, maar over het algemeen laten ze de meeste vrouwen figuurloos en boers ogen en de meeste vrouwen lijken er vaak korter/proppiger door dan ze eigenlijk zijn. Het flateert imo uiteindelijk maar weinig vrouwen, helemaal als ze wat ouder/voller worden. De gemiddelde vrouw van eind 20 zal het volgens mij dus ook niet echt staan en al helemaal niet professioneel.
Jongere meisjes die hun figuurtje 'nog' hebben en modellen die ze op de foto dragen met hun lange stelten en petite tailles komen er over het algemeen goed mee weg.
Oud 08-09-2015, 09:59
dragpalace
dragpalace is offline
Ikzelf vind ze niet mooi. Het is alleen handig als je aan het klussen bent.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2015, 05:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Als je 'm leuk vindt, zou ik hem gewoon kopen en in je vrije tijd aandoen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2015, 09:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zat toevallig gisteren K3 zoekt K3 te kijken en er zijn echt een heleboel meisjes met tuinbroeken, in allerlei vormen en kleuren en maten. Hartstikke leuk, ben ik zelf ook meer gemotiveerd door geraakt om op zoek te gaan
Oud 09-11-2015, 13:28
Pappel
Pappel is offline
Ze zijn mooi als je ze goed weet te combineren. Neem er bv een van jeans met gaten en doe ze dan aan een kant dicht zodat er een kant los is en doe dan met een basic t shirt niets te extreem.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 20:42
boomstruik
boomstruik is offline
Leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten