Ik zie zo af en toe weer tuinbroeken in de winkels verschijnen. In de onderbouw van de middelbare school heb ik er een gehad die ik toen altijd wel graag droeg en ik vind het altijd wel leuk maar nu twijfel ik, kan zoiets nog als je eind 20 bent en een baan hebt? Natuurlijk snap ik dat ik zelf aan moet trekken wat ik wil maar ben benieuwd wat jullie vinden.
Ik vind ze ook leuk Tot een jaar of vijf geleden had ik er ook één die ik graag en veel droeg. Ik vind het leuk dat ze weer terugkomen, want op termijn wil ik er ook weer één. Ik heb alleen nog geen tuinbroek gezien die ik zou dragen.
Ik vind het ook tof, ben er alleen nog geen een tegengekomen die me erg goed stond dus tot nu toe heb ik er geen. Wie weet volgende zomer. Ik vind die met shorts wel een stuk leuker dan de lange variant.
Tuinbroeken staan bij een bepaald figuur/lengte heel goed, maar over het algemeen laten ze de meeste vrouwen figuurloos en boers ogen en de meeste vrouwen lijken er vaak korter/proppiger door dan ze eigenlijk zijn. Het flateert imo uiteindelijk maar weinig vrouwen, helemaal als ze wat ouder/voller worden. De gemiddelde vrouw van eind 20 zal het volgens mij dus ook niet echt staan en al helemaal niet professioneel.
Jongere meisjes die hun figuurtje 'nog' hebben en modellen die ze op de foto dragen met hun lange stelten en petite tailles komen er over het algemeen goed mee weg.
Zat toevallig gisteren K3 zoekt K3 te kijken en er zijn echt een heleboel meisjes met tuinbroeken, in allerlei vormen en kleuren en maten. Hartstikke leuk, ben ik zelf ook meer gemotiveerd door geraakt om op zoek te gaan
Ze zijn mooi als je ze goed weet te combineren. Neem er bv een van jeans met gaten en doe ze dan aan een kant dicht zodat er een kant los is en doe dan met een basic t shirt niets te extreem.