Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van dit jaar... Ehm, ik heb aan het begin van het jaar Birdman gezien en die vond ik het beste. Maar die kwam vorig jaar uit, dus ik weet niet of die telt. Ik was gek genoeg het meest onder de indruk van de docu's over Amy Winehouse en Kurt Cobain. En er zijn echt fantastische Nederlandse films uitgekomen dit jaar <3 (De Surprise en J Kessels voorop). En verder Inside Out. En Spy vond ik verrassend hilarisch. En ik kijk uit naar Youth. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Birdman vond ik ook bijzonder goed, ik moet nog eens leren docu's kijken, ik raak te snel verveeld voor de rest heb ik helemaal niks met Amy Winehouse en Kut Cobain. Inside out vond ik ook heel vermakelijk en degene waar ik het meest van onder de indruk ben is denk ik Papertowns..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() http://www.imdb.com/title/tt1231277/?ref_=fn_al_tt_1
|
http://www.imdb.com/title/tt3011894/
Hmmm.. Wild Tales (2014) "Relatos salvajes" (original title) R | 122 min | Comedy, Drama, Thriller | 30 October 2014 (Netherlands) 8.2 Your rating: -/10 Ratings: 8.2/10 from 58,912 users Metascore: 77/100 Reviews: 97 user | 271 critic | 33 from Metacritic.com Six short stories involving distressed people.
||
Citaat:
|
De trailer geeft natuurlijk veel te veel weg. Ik vind dat de trailer de film heel hectisch laat lijken, terwijl er eigenlijk veel meer verstilling in zit, scenes hebben meer tijd. En je ziet de mooie cirkelvorm van de vertelling niet. Maar je ziet wel wat beelden natuurlijk en krijgt een idee van het verhaal.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Filmsnobtopic 2.0 Abby. | 409 | 01-10-2017 15:39 | |
Onzin |
Coole films en series voor 2013/2014/2015/2016 topic #3 Carn | 415 | 05-04-2016 21:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The Boys from Braunau... A Narrator | 28 | 05-01-2005 11:30 | |
Films, TV & Radio |
seinfeld-quiz de | 22 | 17-02-2002 20:47 |