Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2015, 12:04
TheMagicMan2.0
TheMagicMan2.0 is offline
Hallo,

Nog even een vraag om iemand dit weet.

Ik en me vriendin willen het graag maar omdat er een spier zit die zich aanspant rondom de ingang kan mij penis er niet in. We weten niet wat het is en hoop dat iemand er iets vanaf weet en wat te doen. Want naar de dokter is niet echt leuk om heen te gaan voor zoiets.

Alvast Bedankt
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 12:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het kan iets serieus zijn wat de dokter alleen kan behandelen maar vaak is het spanning veroorzaakt Door onzekerheid, gebrek aan vertrouwen of gebrek aan opwinding.
Is Penis in vagina proberen te stoppen het enige wat jullie aan seks doen? Of zoenen en knuffelen jullie en fluisteren vieze dingen tegen elkaar en plagen elkaar tot jullie allebei niet meer kunnen wachten en zij supernat is?
En zelfs dan hoef je niet te neuken om het leuk te hebben. Speel met elkaar en laat minder afhangen van de penetratie. Het zou zomaar kunnen dat die spanning dan langzaamaan verdwijnt. Misschien ook niet en dan is het verstandig om toch even een bezoek te brengen aan de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 13:10
Dekaloog
Dekaloog is offline
Het kan vaginisme zijn. Dan spannen die spieren zich zo aan dat je er niets in krijgt. Soms ontstaat het door een misbruikverleden of veel slechte seks, maar soms hebben meisjes 't gewoon vanzelf, bijvoorbeeld door een erg conservatieve opvoeding. De oorzaak is altijd psychologisch en gestoeld in (soms onbewuste) angst. Wat werkt is vertrouwen winnen, samen meer leren over je lichaam en bekkenbodemspieroefeningen. Als 't na een paar jaar nog steeds niet gaat kun je een seksuoloog proberen.

Maar het kan inderdaad ook zijn dat jullie gewoon wat te gefocust zijn op penis-in-vagina-stoppen. Zo op zichzelf is dat voor de meeste vrouwen gewoon niet bijzonder sexy, zelfs als ze niet goed weten hoe 't anders moet. In dat geval zou je kunnen kijken wat je nog meer kunt doen, zonder dat jullie elke keer je penis in haar proberen te doen. Probeer je daarbij niet te richten op handelingen ("oke, niet neuken, dus nu maar een maand oraal") maar op de reacties van je partner ("o, kennelijk vindt ze het leuk als we in deze houding liggen en ik raak haar zo aan").

En verder alles wat Fizzle zegt!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 20:05
TheMagicMan2.0
TheMagicMan2.0 is offline
We doen alles behalve seks. Het hangt er niet vanaf maar zij wordt er onzeker van en dat doet mij ook niet goed.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 20:10
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
We doen alles behalve seks. Het hangt er niet vanaf maar zij wordt er onzeker van en dat doet mij ook niet goed.
Seks is niet synoniem met penetratie. Jullie hebben dus wel seks, jullie doen alleen geen penetratie.

Ik zou veel ervaringen van andere mensen lezen. Bijvoorbeeld dit artikel op VICE.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 22:03
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Wat niet rekt dat scheurt wel
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 22:06
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 12:16
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Goeie. Als jij nou even je broekje uitdoet zal ik m'n dikste voorbinddildo erbij pakken.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 15:35
blaches
blaches is offline
Het kan zijn dat ze zenuwachtig / gespannen is waardoor het niet lukt.
Ook kan het vaginisme zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten