Hey hier ben ik weer,
Ik ben een jongen van 17 en heb een relatie van 6 maanden met een meisje van 16, momenteel is het echt slecht, haar gevoelens voor mij zijn aan het weggaan, ik ben er alles aan het doen om het beter te maken maar niets helpt, ik kus ze, geen gevoel, ik verras ze met een picknick is lief zegt ze maar gevoelens gaan niet omhoog,ze ziet me graag en houdt van me, ze wilt me niet loslaten maar we kunnen niets forceren, ik wil ze niet kwijt, ze liegt tegen me om mij niet te kwetsen, ik wil er over praten maar zij kan dat niet goed praten, ik wil dat wel, we hebben mekaar een pauze gegund van voorlopig 3 dagen, ik heb het moeilijk want ik wil altijd sturen naar haar, maar het gaat niet, zou ik mss terug naar onze eerste afspraak plaats moeten gaan voor die herinneren die we hadden daar om die terug te krijgen en dat ze terug wat voelt, ze zegt dat ik ze niet kan laten lachen, ik doe men best maar wij hebben verschillende humor, via sms kan ik zoizo niet goed grappig zijn maar in het echt lukt da aardig goed, met skype ook, das zo saai, ook zelfde ik kan ze niet laten lachen maar ze zit altijd zo serieus en ziet precies of er is iets dus heb ik het gevoel dat ze iets verbergt en mijn gevoel is al altijd 'juist geweest maar ze wilt gwn niet loslaten wat moet ik doen, ik ben ten einde raad
|