Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2015, 22:27
pppppp
pppppp is offline
weet er iemand hoe ik terug gevoelens bij mijn vriendin kan aanwakkeren, want ik weet niet wat ik moet doen, we zien elkaar graag maar haar gevoelens zijn aan het minderen,
iemand tips, het is dringend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2015, 23:44
Mark52
Mark52 is offline
Poeh.. nouja ik weet natuurlijk niet waarom haar gevoelens aan het verminderen zijn, maar je zou kunnen proberen de relatie iets spannender te maken. Misschien zijn jullie meer vrienden dan lovers geworden en moet je weer iets meer je best doen om haar (opnieuw) te veroveren.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2015, 07:54
Elin3
Elin3 is offline
Doen jullie nog wel vaak genoeg iets speciaals of romantisch samen? Door sleur, maar ook door bijvoorbeeld moeheid en persoonlijke problemen kunnen verliefde gevoelens minder worden. Daarnaast blijven maar weinig stellen eeuwig verliefd (dat schijnt je lichaam helemaal niet goed aan te kunnen), de vraag is of zo ondanks dat nog wel toekomst met jou ziet.
Oud 08-11-2015, 09:18
pppppp
pppppp is offline
We hebben al veel ruzie gemaakt, kleintjes zoals in veel relaties en een grote op 6 maand, ik heb een moeilijk huishouden en zei ook kan dat er ook mee te maken hebben? we zijn trouwens nog maar 17, je kan zeggen zojong en al plannen voor later gemaakt, maar zij is men enigste grote liefde die me appriceert om wie ik ben en waarvoor ik me niet hoef te veranderen en daarom wil ik ze ook niet kwijt
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 12:18
Francisss
Francisss is offline
ik heb dit ook meegemaakt, dus ik snap wel hoe je vriendin zich voelt.
het is alleen heel moeilijk voor een jongen om dit niet kapot te laten gaan of om alles weer goed te laten gaan zegmaar.
Ik dacht ook dat mijn gevoelens voor hem ook weggingen, en toen heb ik het met hem uitgemaakt.
we hebben mekaar een jaar lang niet gesproken en zelfs niet aangekeken.
een jaar lang bleef ik gevoelens voor hem houden. en uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en het tegen hem gezegd.
Nu hebben we morgen al weer 8 maanden!
Het scheelt dat je meisje nog wel dat gevoel heeft van : ik hou van je, ik wil je niet laten gaan...blablabla....
dat had ik zelfs niet meer echt.
alleen ik ging heeeeel erg nadenken en toen dacht ik van: hoe heb ik dit nu toch kunnen doen!

Ik kan je niet echt een tip geven....
Maar zou het niet werken als je samen even wat leuks gaat doen dan.
als je mekaar 3 dagen niet gezien en gesproken hebt, is het misschien wel leuk om ff wat leuks te doen.
Gewoon iets waar je samen effe kei hard om kan lachen, net als voorheen zegmaar...

haha of laat je zusje/broertje van 3-6 jaar ofzo vragen: wanneer gaan jullie trouwen?
of : vind je hem nog lief?
haha dat werkt bij haar ook vast wel.
misschien gaat ze daar dan over na denken?!
haha was bij mij wel zo tenminste ;-)

als je nog vragen hebt, kan je altijd terecht!
stuur me dan maar prove berichtje ;-)
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 20:19
pppppp
pppppp is offline
Citaat:
ik heb dit ook meegemaakt, dus ik snap wel hoe je vriendin zich voelt.
het is alleen heel moeilijk voor een jongen om dit niet kapot te laten gaan of om alles weer goed te laten gaan zegmaar.
Ik dacht ook dat mijn gevoelens voor hem ook weggingen, en toen heb ik het met hem uitgemaakt.
we hebben mekaar een jaar lang niet gesproken en zelfs niet aangekeken.
een jaar lang bleef ik gevoelens voor hem houden. en uiteindelijk heb ik de knoop doorgehakt en het tegen hem gezegd.
Nu hebben we morgen al weer 8 maanden!
Het scheelt dat je meisje nog wel dat gevoel heeft van : ik hou van je, ik wil je niet laten gaan...blablabla....
dat had ik zelfs niet meer echt.
alleen ik ging heeeeel erg nadenken en toen dacht ik van: hoe heb ik dit nu toch kunnen doen!

Ik kan je niet echt een tip geven....
Maar zou het niet werken als je samen even wat leuks gaat doen dan.
als je mekaar 3 dagen niet gezien en gesproken hebt, is het misschien wel leuk om ff wat leuks te doen.
Gewoon iets waar je samen effe kei hard om kan lachen, net als voorheen zegmaar...

haha of laat je zusje/broertje van 3-6 jaar ofzo vragen: wanneer gaan jullie trouwen?
of : vind je hem nog lief?
haha dat werkt bij haar ook vast wel.
misschien gaat ze daar dan over na denken?!
haha was bij mij wel zo tenminste ;-)

als je nog vragen hebt, kan je altijd terecht!
stuur me dan maar prove berichtje ;-)
bedankt voor de hulp maar het helpt toch niet want het ga gedaan zijn wss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten