Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2015, 19:42
Lache030
Lache030 is offline
Tot een paar maanden geleden heb ik een relatie gehad met een heel leuk meisje. Het is m'n eerste vriendin geweest waar ik écht veel van heb gehouden en we hebben het altijd leuk gehad samen. Helaas heeft ze het op een gegeven moment uitgemaakt, omdat ik voor haar toch niet echt de ware was. Ik was daar toen best wel kapot van, maar ging gewoon weer verder met hobby's, vrienden, uitgaan enzo en na een week of twee was ik er al weer behoorlijk overheen.
Toen begon school weer en zag ik haar weer dagelijks (we hebben best veel lessen samen). Steeds meer merkte ik dat ik haar eigenlijk toch nog steeds echt leuk vond en dat vind ik nu nog steeds. We hebben ook nog best veel contact, maar dat is meestal best oppervlakkig. Toch heb ik het idee dat er af en toe nog een soort klik is tussen ons.
Zelf vond ik het altijd best irritant als een ex je achterna zit, maar eigenlijk wil ik toch wel weer heel graag samen zijn met m'n laatste ex. Het probleem zit 'm in dat ik niet weet wat ik moet met dit gevoel. Moet ik flirtmoves zetten en m'n best doen haar terug te krijgen of maar gewoon accepteren dat het niks meer wordt? Ik wil natuurlijk ook niet dat ze mij vervelend gaat vinden....
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2015, 22:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Twee weken is wel héél snel om over iemand heen te zijn, het is helemaal niet gek dat je haar na een paar maanden nog steeds leuk vindt, zeker niet als je haar dagelijks ziet! Dus ik zou mezelf nog wat tijd geven.
Maar in dit soort situaties moet je goed op je gevoel afgaan, en op de signalen die de ander je stuurt - houdt zij het contact bewust oppervlakkig? Of zoekt zij jou ook op, mist ze je als goede vriend? Wat mis jij aan haar? Kun je aan haar kwijt dat je haar nog heel leuk vindt? En kun je dan misschien ook aan haar kwijt dat je haar als vriendinnetje wil, of juist dat je meer afstand nodig hebt omdat het allemaal nog te dichtbij is? Of kun je dat niet aan haar kwijt?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 18:36
Lache030
Lache030 is offline
Ze zoekt me niet heel erg op, maar ze komt soms wel uit zichelf naast me zitten en ze vindt het niet vervelend om met me om te gaan. Of ze me mist als vriend weet ik niet echt. Waarschijnlijk kan ik wel aan haar kwijt dat ik haar nog leuk vind, maar daarvoor zou ik eerst nog iets dieper contact met haar willen. Thanks voor de reactie iig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten