Tot een paar maanden geleden heb ik een relatie gehad met een heel leuk meisje. Het is m'n eerste vriendin geweest waar ik écht veel van heb gehouden en we hebben het altijd leuk gehad samen. Helaas heeft ze het op een gegeven moment uitgemaakt, omdat ik voor haar toch niet echt de ware was. Ik was daar toen best wel kapot van, maar ging gewoon weer verder met hobby's, vrienden, uitgaan enzo en na een week of twee was ik er al weer behoorlijk overheen.
Toen begon school weer en zag ik haar weer dagelijks (we hebben best veel lessen samen). Steeds meer merkte ik dat ik haar eigenlijk toch nog steeds echt leuk vond en dat vind ik nu nog steeds. We hebben ook nog best veel contact, maar dat is meestal best oppervlakkig. Toch heb ik het idee dat er af en toe nog een soort klik is tussen ons.
Zelf vond ik het altijd best irritant als een ex je achterna zit, maar eigenlijk wil ik toch wel weer heel graag samen zijn met m'n laatste ex. Het probleem zit 'm in dat ik niet weet wat ik moet met dit gevoel. Moet ik flirtmoves zetten en m'n best doen haar terug te krijgen of maar gewoon accepteren dat het niks meer wordt? Ik wil natuurlijk ook niet dat ze mij vervelend gaat vinden....
Alvast bedankt
|