Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik doe wel vaker zo, zeker tegen jongere forumers, kijk maar op subfora buiten onzin
![]() En ik hoop niet dat je dat filmpje erg serieus neemt. Het is een citaat van de oscar speech van Gwyneth Paltrow van een tijdje geleden, in de zin dat ik haar tekst bijna letterlijk heb overgetypt, maar ik heb er niet bizar veel tijd in gestoken. Maar ik had het beloofd! (edit: of zijn jullie zuur omdat ik vergeten ben jullie te bedanken? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het vooral gewoon niet zo goed gespeeld ![]() ![]() Verder was het bijvoorbeeld leuk geweest als: - er een verrassende twist in had gezeten - of als het uit de hand was gelopen - als je het met een gek stemmetje had gedaan (iemand nadoen, Amerikaans accent, een of ander typetje) - als je ineens een boer had gelaten ofzo. Dus. Jaja. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat ik bedoelde te zeggen was dat ik het filmpje niet vermakelijk vond, maar het onnodig achtte om iets negatiefs te posten. Zoals gladde aal, Loezzel, Tigerly en jij.
Dat was helemaal niet bedoeld als een aanval. Maar blijkbaar ligt "moeilijk doen" gevoelig bij jou.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Onschuldig en toch veroordeeld Lord Dolphin | 63 | 13-02-2007 14:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
Games |
De nintendo DS [algemeen] M-Bas | 273 | 04-04-2005 09:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 | |
Verhalen & Gedichten |
{verhaal} Honderd uit. probeersel Kip187 | 6 | 27-05-2003 14:12 |