Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 13:52
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2002, 13:57
PardonMe
PardonMe is offline
niet..
hahah maak toch geen kans..
maarehmz, nee ik zou dat niet doen, dat is 1 keer zoenen om er weer eentje bij je lijstje te kunnen voegen, dat doe ik niet..
En ik val niet zo snel op "een lekker ding"...
En als ik achterlijke dingen moet gaan doen om aandacht van een jongen te krijgen dan haak ik af.. hij moet me leuk vinden om wie ik ben en niet omdat ik wanhopig zijn aandacht probeer te trekken..

en ik heb al een lieve vriend dus is allemaal nergens voor nodig

Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 13:59.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:57
W1ZZ
W1ZZ is offline
Ik begin meestal met m'n taalgebruik aan te passen want vrouwen waarderen de term "lekker ding" over t algemeen niet echt...

En op dit moment heb ik al een heel lekker ding (die inziet dat deze woordkeus als grapje is bedoeld ) dus niet echt ver
Oud 18-08-2002, 14:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uch, niet ver. gewoon net zo ver als bij iemand anders?? k versier jongens nooit, k praat met ze, en t klikt of t klikt niet. weet k het?? volgens mij laat k me meer versieren omdat als k het zelf zou doen k niet weet of die jongen me dan alleen maar zoent omdat hij denkt dat t voor 1 avond is of omdat ie me echt leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:12
UnUsual
UnUsual is offline
niet, want ik ga niet alleen op uiterlijk af (cliche (met-streepje-op-de-e ) maar wel waar) en ik doe niet alles om iemand te pakken te krijgen. ten eerste ben ik niet op zoek en ten tweede heeft het geen zin om iemand proberen te pakken te krijgen als het toch zoveel moeite kost
Oud 18-08-2002, 14:16
girl18
girl18 is offline
me voordoen als iemand anders..? als die jongen in eerste instantie niet naar me toekijk waarom zou ik dan me best doen om te pakken te krijgen het helpt niks hoor het is als je een geel rokje met een topje aan hebt en je de aandacht van die o zo leuke jongen zoekt en niet krijg en de volgende dag maar een wit rokje met een wit topje aantrekt en dan wel de aandacht krijg dan valt ie niet op je personlijk dus nee dankjwel
Oud 18-08-2002, 14:21
Loesje
Loesje is offline
ik ga niet heel ver om een lekker ding te pakken te krijgen. Vind deze uitspraak/title ook niet echt geschikt. Ik denk niet in te pakken krijgen en een lekker ding.

Om toch een beetje antwoord tegeven op datgene wat je bedoeld. Als ik een jongen qua uiterlijk er wel leuk uit vind zien, ga ik eerst oogcontact zoeken daarna gewoon even met hem kletsen...alleen als ik positieve feedback krijg op het oogcontact. Als het niet klikt....dan ben ik ook zo weer weg.
Oud 18-08-2002, 14:28
kom7kom7mer
kom7kom7mer is offline
hooguit volg ik haar tot de snackbar, als het dan nog niks is moet ik noodgedwongen door uitputting de achtervolging staken
Oud 18-08-2002, 17:18
Verwijderd
De typische 'lekkere dingen' boeien mij niet.

Het zijn net van die namaak-Ferrari's; als je het uiterlijk ziet, voel je jezelf er haast onmiddellijk toe aangetrokken, maar wanneer je instapt om 'm te testen dan valt het meestal vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 17:26
L-ke
L-ke is offline
Citaat:
W1ZZ schreef:
Ik begin meestal met m'n taalgebruik aan te passen want vrouwen waarderen de term "lekker ding" over t algemeen niet echt...
Da's al een heel goed begin! Zou het inderdaad ook niet echt waarderen.

Citaat:
******** schreef:
De typische 'lekkere dingen' boeien mij niet.

Het zijn net van die namaak-Ferrari's; als je het uiterlijk ziet, voel je jezelf er haast onmiddellijk toe aangetrokken, maar wanneer je instapt om 'm te testen dan valt het meestal vies tegen.
Leuke vergelijking.
Oud 18-08-2002, 17:49
Verwijderd
ik had er een te pakken..

toen wou ik toch niet meer

raar bennik he

*heeft lol*
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef:
ik ga niet heel ver om een lekker ding te pakken te krijgen. Vind deze uitspraak/title ook niet echt geschikt. Ik denk niet in te pakken krijgen en een lekker ding.
Same here. Als ik zie dat een bepaald meisje heel populair is en alle jongens haar als 'lekker ding' bestempelen, dan hoeft het voor mij al niet meer.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:46
L-ke
L-ke is offline
Citaat:
nare man schreef:

Same here. Als ik zie dat een bepaald meisje heel populair is en alle jongens haar als 'lekker ding' bestempelen, dan hoeft het voor mij al niet meer.
Misschien mis je dan wel de kans om een heel leuk meisje te ontmoeten. Ik bedoel, zij kan er tenslotte ook niet aan doen dat ze populair is bij alle jongens. Of dat ze haar als 'lekker ding' bestempelen. Wie weet vindt ze dat zelf niets eens leuk dat jongens haar zo zien.
Oud 18-08-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
L-ke schreef:
Misschien mis je dan wel de kans om een heel leuk meisje te ontmoeten. Ik bedoel, zij kan er tenslotte ook niet aan doen dat ze populair is bij alle jongens. Of dat ze haar als 'lekker ding' bestempelen. Wie weet vindt ze dat zelf niets eens leuk dat jongens haar zo zien.
Dat is wel zo, maar het is gewoon een ervaringsregel dat ik de meisjes die de meeste jongens leuk vinden, níet leuk vind. Dat heeft niets met die jongens of die meisjes te maken, maar gewoon met het feit dat ik soms een nogal afwijkende smaak heb.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 22:48
Verwijderd
Mh... Een lekker ding vatten we gewoon ff op hier als 'een potentieel zoenkandidaat als ik vrij ben' (nou gaan we dus ff niet moeilijk doen over mijn smaak in jongens en dat ze niet altijd algemeen als lekker ding beschouwd worden ). Dus de standaard procedure: kijken Als ik in een waaghalzerige bui ben zou ik misschien tegen hem aan gaan praten, als hij er tenminste uitziet alsof ie graag met mij wil praten...

Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 22:53.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 06:59
Cyph0n
Cyph0n is offline
Hmm dit vind ik dus echt van dat patserige gedrag,
echt zo van: 'hey man check mij dan stoer zijn dat ik dat wijf binnen een kwartiertje op der bek heb gepakt'
Is dan elk greintje respect voor een meisje weg bij de jongens/mannen van tegenwoordig?
Is een meisje voor 90% van de jongens/mannen tegenwoordig niet meer als een sex of lust object?
Dat vind ik dus echt zielig gewoon.
Ik zou dus ten eerste naar het INNERLIJK kijken,
en niet gelijk naar het uiterlijk zoals ook 90% doet
ik bedoel...
ik heb liever een meisje waar je gewoon goed mee op kan schieten en die heel aardig en lief is en er wat minder uitziet, dan zo'n breezerslet waarmee je 1 keer in bed duikt en daarna toch weer dump omdat dat 'stoer' staat bij je vriendjes.

Sorry voor deze flame maar ik kan er gewoon niet tegen als meiden alleen maar als sex/lustobject worden gebruikt
Oud 19-08-2002, 07:02
Cyph0n
Cyph0n is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
uch, niet ver. gewoon net zo ver als bij iemand anders?? k versier jongens nooit, k praat met ze, en t klikt of t klikt niet. weet k het?? volgens mij laat k me meer versieren omdat als k het zelf zou doen k niet weet of die jongen me dan alleen maar zoent omdat hij denkt dat t voor 1 avond is of omdat ie me echt leuk vindt.
Dit is dus precies wat ik bedoel, de meiden weten tegenwoordig niet eens meer of et allemaal maar fake is of dat er echt nog een kans op een relatie inzit.

jongens, schaamt u
Oud 19-08-2002, 08:29
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Niet ver, het moet gewoon klikken! Toen ik m'n ex voor het eerst in de ogen keek, was ik eigenlijk gelijk verkocht. En hij ook. We hebben staan praten, klikte gelijk! Was gezellig enz. En we stonden te zoenen voordat we elkaars naam wisten. Het spetterde er gewoon van af!

Ik ga me niet uitsloven, het moet van 2 kanten komen! Je mag wel initiatief nemen natuurlijk maar niet door blijven gaan als het duidelijk is dat hij eigenlijk niets van je wilt weten. Hou je zelfrespect hoog in vaandel!!
Oud 19-08-2002, 09:05
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Cyph0n schreef:
Hmm dit vind ik dus echt van dat patserige gedrag,
[....heel verhaal....]Sorry voor deze flame maar ik kan er gewoon niet tegen als meiden alleen maar als sex/lustobject worden gebruikt
Heel veel meiden zijn tegenwoordig ook wel zo hoor.. Zat meiden die jongens ook gewoon gebruiken alsof het niets is..
Ik snap dat niet...
Maar het zijn echt niet alleen jullie, jongens, hoor
Oud 19-08-2002, 09:48
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
Heel veel meiden zijn tegenwoordig ook wel zo hoor.. Zat meiden die jongens ook gewoon gebruiken alsof het niets is..
Ik snap dat niet...
'tis gewoon de algemene verloedering van de maatschappij en de vervaging van normen en waarden bij de jeugd

Waar we wel met z'n allen gretig gebruik van maken
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:17
Cyph0n
Cyph0n is offline
Citaat:

Waar we wel met z'n allen gretig gebruik van maken
En tegelijkertijd te stom zijn om in te zien dat liefde om meer draait dan alleen elkaar op de bek pakken blijkbaar...
Oud 19-08-2002, 16:44
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Ik snap dat niet...
Ben het echt op alle punten eens met PardonMe.. Ook in de vakantie heb ik dat meegemaakt dat er gigantisch veel van die 'sletten' rondliepen..waah..!

Enneuh, zelf zou ik geen stap zetten hoor om een lekker ding te pakken te krijgen..., die zullen ook wel niet mij te pakken krijgen want dat soor meisjes pakken meestal jongens van hun eigen soort.. Ik kijk altijd eerst naar karakter en uitstraling, en 'n one-night-stand vind ik niks want zo ben ik niet Ik laat me trouwens ook veel liever versieren..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:03
Cyph0n
Cyph0n is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

Ben het echt op alle punten eens met PardonMe.. Ook in de vakantie heb ik dat meegemaakt dat er gigantisch veel van die 'sletten' rondliepen..waah..!

Enneuh, zelf zou ik geen stap zetten hoor om een lekker ding te pakken te krijgen..., die zullen ook wel niet mij te pakken krijgen want dat soor meisjes pakken meestal jongens van hun eigen soort.. Ik kijk altijd eerst naar karakter en uitstraling, en 'n one-night-stand vind ik niks want zo ben ik niet Ik laat me trouwens ook veel liever versieren..
Gelukkig eentje met dezelfde denkweg als mij
Reageren

Regels voor berichten