Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mh... Een lekker ding vatten we gewoon ff op hier als 'een potentieel zoenkandidaat als ik vrij ben' (nou gaan we dus ff niet moeilijk doen over mijn smaak in jongens en dat ze niet altijd algemeen als lekker ding beschouwd worden
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 22:53. |
![]() |
|
![]() |
Hmm dit vind ik dus echt van dat patserige gedrag,
echt zo van: 'hey man check mij dan stoer zijn dat ik dat wijf binnen een kwartiertje op der bek heb gepakt' Is dan elk greintje respect voor een meisje weg bij de jongens/mannen van tegenwoordig? Is een meisje voor 90% van de jongens/mannen tegenwoordig niet meer als een sex of lust object? Dat vind ik dus echt zielig gewoon. Ik zou dus ten eerste naar het INNERLIJK kijken, en niet gelijk naar het uiterlijk zoals ook 90% doet ![]() ik bedoel... ik heb liever een meisje waar je gewoon goed mee op kan schieten en die heel aardig en lief is en er wat minder uitziet, dan zo'n breezerslet waarmee je 1 keer in bed duikt en daarna toch weer dump omdat dat 'stoer' staat bij je vriendjes. Sorry voor deze flame maar ik kan er gewoon niet tegen als meiden alleen maar als sex/lustobject worden gebruikt ![]()
||
![]() |
Citaat:
jongens, schaamt u ![]()
|
![]() |
Niet ver, het moet gewoon klikken! Toen ik m'n ex voor het eerst in de ogen keek, was ik eigenlijk gelijk verkocht. En hij ook. We hebben staan praten, klikte gelijk! Was gezellig enz. En we stonden te zoenen voordat we elkaars naam wisten. Het spetterde er gewoon van af!
Ik ga me niet uitsloven, het moet van 2 kanten komen! Je mag wel initiatief nemen natuurlijk maar niet door blijven gaan als het duidelijk is dat hij eigenlijk niets van je wilt weten. Hou je zelfrespect hoog in vaandel!!
||
Citaat:
Ik snap dat niet... ![]() Maar het zijn echt niet alleen jullie, jongens, hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar we wel met z'n allen gretig gebruik van maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enneuh, zelf zou ik geen stap zetten hoor om een lekker ding te pakken te krijgen..., die zullen ook wel niet mij te pakken krijgen want dat soor meisjes pakken meestal jongens van hun eigen soort.. Ik kijk altijd eerst naar karakter en uitstraling, en 'n one-night-stand vind ik niks want zo ben ik niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |