Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Een vrouwenborst IS toch gewoon wat anders dan een mannenborst in onze cultuur? En vrouwen maken daar toch ook dankbaar gebruik van? Ik vind het gewoon altijd een beetje hypocriet geneuzel. Mimimimimimimi, ik word als lustobject gezien. Get real, seriously.
Dat er bijvoorbeeld op de arbeidsmarkt, waarvan ik toch altijd hoop dat men daar op basis van competentie wordt aangenomen of niet, nog zo veel ongelijkheid in basis is vind ik veel storender.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En heel eerlijk: ik geloof niet dat je predicaat slet of preuts krijgt, wanneer je je gewoon een beetje respectabel gedraagt. Ik ben misschien gewoon niet zo'n feminist.
|||
Citaat:
Ik heb meer dan eens gehoord: 'nee hij kan geen slet zijn want hij is een man'. Als een vrouw zich op dezelfde manier had gedragen die avond was ze dus wel een slet geweest. Wat denk je daar dan over? Citaat:
Dat verschil komt vrijwel direct voort uit het cultureel ideaal dat een vrouw in de eerste plaats zich hoort te laten neuken, het nageslacht moet uitpoepen en zich dan netjes bedekt in de keuken aan de opvoeding en het huishouden wijdt, dat er nog steeds diep in zit in onze samenleving. Natuurlijk kun je als vrouw (lesbische feminazi, natuurlijk) voor erbij een carriere proberen, maar hoogstwaarschijnlijk heb je je omhoog geneukt voor die baan en mochten er kinderen komen dan is het logisch dat jij je baan opzegt want je man verdient toch meer in dezelfde positie. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik wil er trouwens nog wel iets aan toevoegen (en vat deze alsjeblieft niet persoonlijk op, je weet dat ik je grootste fan ben) ik heb weleens de indruk dat deze discussie vaak wordt gestart of gevoerd door vrouwen die het aan het raffinement, of zo je wilt de verfijning, ontbreekt om gebruik te maken van hun seksualiteit wanneer dat hen uitkomt en gedrag jegens hen op basis van hun seksualiteit te pareren wanneer het hen niet uitkomt.
En nu ga ik mijn laagst uitgesneden truitje zoeken, want ik ga deadlock vanavond verleiden. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat wil ik niet in de eerste plaats. Bij sommige mensen en in sommige gelegenheden, natuurlijk wel. Maar zeker niet bij vreemden op straat, of in een professionele sfeer. Maar doordat ik een vrouw ben, en dat ook heel duidelijk is - ik voldoe bijzonder heftig aan het toonbeeld van de vrouwelijke sekse (wat het lastig maakt me neutraal te kleden want het ziet er algauw uit alsof ik probeer sexy te doen) en daardoor denkt men graag dat ik probeer te provoceren of mijn seksualiteit inzet om iets te bereiken. En dus denkt men dan ook dat ik wel geen andere capaciteiten zal hebben om in te zetten. Maar als ik er dan een discussie over probeer te houden, heet het inderdaad dat ik wel niet genoeg geneukt zal worden et cetera. Dus, nee, ik vat het niet persoonlijk op maar ik denk dat wat je hier zegt juist heel erg illustreert wat ik probeer duidelijk te maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die genderdiscussie voer je maar lekker met anderen. Of we verbieden mannentepels ook ![]()
|
naakte vrouwelijke borsten volgens mij nooit gemogen (met uitzondering van het gewaagde fototopic ooit), en mochten uiteindelijk wel maar dan wel onder een nsfw rag. Omdat weer nou eenmaal oudere engne mensen zijn op een scholieren forum waar we op school en op ons werk forummen, en dat soort dingen daar niet geaccepteerd zijn. De acceptatie daarvan is dan weer een heel andere discussie.
||
![]() |
Citaat:
Buiten die topics horen in mijn ogen eigenlijk alle foto's van (half)naakte personen op dit forum in een NSFW-tag, ongeacht het geslacht. Het is inderdaad een beetje inconsequent dat dit nu niet geldt.
|
Of erotisch getinte afbeeldingen ongeacht de identiteit van de afgebeelde persoon helemaal niet toelaten, of helemaal wel, of alleen onder een speciale spoiler of in een speciaal topic. Het enige dat daarbij van belang is is de erotische intentie: een foto van een bezwete mannenborst in uitnodigende pose en onthullende kleding is dus bijvoorbeeld erotisch en een foto van een vrouw die borstvoeding geeft of een Afrikaanse klederdracht waarbij veel huid te zien is is dat niet.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ja dat snap ik dan weer wel, maar dat de meerderheid die mening heeft lijkt me oprecht gek. Ik kom zo iets in mijn kringen niet tegen (zelfs mijn oma niet).
Is er iets waar ze de publieke opinie hebben gepeild of haal je dat uit hoe onze maatschappij nu is.
|
|