Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2015, 22:11
bas161234
bas161234 is offline
Hai iedereen,
3 weken geleden heb ik via Whatsapp een leuk meisje van school ontmoet, we hebben sindsdien bijna elke dag met elkaar gepraat op whatsapp. Vorige week hebben we samen besloten om een echt elkaar te ontmoeten en daarom zijn we afgelopen weekend naar de bios gegaan. Ik denk dat we dit allebei wel heel leuk vonden. Nu wil ik haar vragen om komend weekend een film te komen kijken die we allebei nog willen zien, is dit een goed idee? En hoe moet ik het doen met afscheid en tijdens film enzo?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2015, 22:49
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Uhm je kan naar je kamer gaan als je daar een TV hebt en filmpje opzetten (vind ik zelf chiller dan in de woonkamer) en dan op je bed filmpie. Zorg iedegeval dat ze zich comfortabel voelt en op der gemak. Zorg voor wat lekkers en wat te drinken en geniet van de tijd samen. Sla je arm bijvoorbeeld om der heen zodat ze tegen je aan gaat liggen. Maak je niet teveel druk om hoe het allemaal moet. Er is geen handlijding voor hoe je zoiets moet doen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 04:59
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Uhm je kan naar je kamer gaan als je daar een TV hebt en filmpje opzetten (vind ik zelf chiller dan in de woonkamer) en dan op je bed filmpie. Zorg iedegeval dat ze zich comfortabel voelt en op der gemak. Zorg voor wat lekkers en wat te drinken en geniet van de tijd samen. Sla je arm bijvoorbeeld om der heen zodat ze tegen je aan gaat liggen. Maak je niet teveel druk om hoe het allemaal moet. Er is geen handleiding voor hoe je zoiets moet doen.
Zo ongeveer! Ontspan en zie gewoon Hoe het loopt!
Oud 24-11-2015, 14:24
bas161234
bas161234 is offline
Hartstikke bedankt voor je antwoord bikiniboy en bierkoning. Ik zal het proberen en wel zeggen hoe het gegaan is!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 14:47
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Het is eigenlijk binkiboy maar bikiniboy is ook wel leuk haha.

OT
Succes ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten