Mja, hoewel er een groot verschil tussen deze middelen zit is t nogal moeilijk uit te leggen. Waarschijnlijk omdat t allebei tripmiddelen zijn, en trippen is gewoon een beetje onbeschrijfbaar.
Maar ik zal t toch proberen.
Het duidelijkste verschil tussen beide middelen is de duur. Een LSD trip kan twee tot drie keer zo lang duren als een paddo trip.
LSD mist de dromerigheid van Paddos. De realiteit is moeilijker de onderscheiden van illusies met LSD omdat de illusies realiteit lijken. Mensen kunnen heel anders overkomen dan ze werkelijk zijn, zonder dat je t door hebt. De hallucinaties zien er superhelder en scherp uit bij LSD.
Paddos blijft een bepaalde vaagheid houden, alles komt niet zo helder over.
LSD lijkt bewuster.
Geestelijk laat LSD nix van je heel, het breekt het door alle baricades heen die je in je hebt. Het haalt je denken voortduren onderuit. Gaat dieper in je angsten dan je voor mogenlijk houdt, maar ook in je geluk.
Paddo's zijn vriendelijk voor de geest, het kan heftig zijn, maar je komt er altijd wel uit. Het maakt je wel gek in een trip, maar fucked niet met je hoofd zoals LSD dat doet. LSD haalt contstant rare dingen met je denkpatronen uit.
Dit kan echt gevaarlijk zijn voor je geest. Het kan echt te veel zijn. Het kan zoveel geestelijke energie geven dat je t niet meer in de hand hebt, en je denkpatronen zo worden verneukt dat het heel veel moeite kan kosten er weer uit te komen.
Paddos zijn zacht en vriendelijk.
LSD is hard en genadeloos.
Echter, als je er mee om kan gaan heeft LSD wel meer te bieden als paddos.
LSD gaat gewoon verder als paddos.
Ik weet niet of dit een goede vergelijking is, want iedereen tript anders. Ik heb ook al een tijdje geen goede paddotrip meer gehad, dus misschien moet ik mijn geheugen weer ns opfrissen

.
Heb toch ff genoeg van LSD (moet een beetje op mn geest letten).