Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2015, 00:08
M-S
M-S is offline
Ik heb nu al een jaar een vriendin, ze is wat ouder dan mij,en ben helemaal weg van haar, relaie gaat prima, ups en downs

Alleen ben ik nu in de volgende situatie beland:

Mijn vriendin en ik hebben heel anders sex, ik hou bijvoorbeed van tongzoenen en zij niet, nu heb ik dat een jaar volgehouden, op een andere manier sex hebben, dan jij dat dan eigenlijk wilt hebben, en begin nu een beetje op een knelpunt te komen voor mijzel, ik heb geen gedachten om vreemd te gaan, en wil dolgraag bij haar blijven, alleen wil ik haar ook op mijn manier doen, alleen staat ze daar niet voor open, en zegt ze tegen mij, dat het lijkt alsof ze met iemand anders aan het sexen is, nu baal ik daar natuurlijk gigantisch van aangezien ze blijkbaar niet open staat voor "mijn wil"

Ik las dus al op verschillende forums dan je dit kan oplossen door

1. Nieuwe sexulele slaapkamer artikelen te kopen, waardoor ze haar "zicht" verbreed
2.en met haar het erover te hebben buiten de slaapkamer

Nu is mijn vraag of iemand op het internet hier ook een soort van ervaring mee heeft, en of diegene het ook heefft opgelost of niet

Want ik wil dolgraag bij haar blijven, maar ben ik onzeker dat ik dat dan nog wel volhou, als de sex niet op niveau is

Groet
Met citaat reageren
Oud 07-12-2015, 01:14
bloodyb
bloodyb is offline
Is tongzoenen dan het enige waar ze moeite mee heeft?
Oud 07-12-2015, 07:03
WolterB
WolterB is offline
Eén van de belangrijkste dingen binnen een relatie is dat je allebei jezelf kunt zijn, hoe cliché dat ook klinkt.
En dat geldt natuurlijk ook op het gebied van seks, wat bij jou duidelijk niet het geval is. Dat je het bespreekbaar hebt proberen te maken is erg goed, dat je vriendin er niet voor open staat, geeft aan dat zij het wel best vindt hoe het nu gaat en geen verandering wil.

Nu is het aan jou om je af te vragen of je een relatie wilt hebben waar je je (tegen je zin?) aan wilt blijven passen aan je vriendin en jouw eigen wil opzij zet, dat je aangeeft dat je het écht anders wilt en dat je daar samen aan gaat werken mits zij dat wil of dat je de conclusie moet trekken dat jullie misschien wel helemaal niet zo goed bij elkaar passen.
Oud 07-12-2015, 07:10
Elin3
Elin3 is offline
Waarom is dat tongzoenen zo'n issue? Is er niet een manier waarop jullie dat allebei fijn vinden? Ik heb ook wel eens een jongen opnieuw leren tongzoenen omdat zijn vorige vriendin dat blijkbaar op een hele andere manier fijn vond dan ik. Ik heb er wat van gezegd, aanwijzingen gegeven en uiteindelijk vonden we een manier waarop het voor ons allebei fijn was

In een relatie hoor je je allebei aan te passen. Jij tongzoent nu veel minder dan je wil, voor haar, dan mag zij ook voor jou juist een keer het toch voor je over hebben omdat het voor jou belangrijk is.
Oud 08-12-2015, 08:50
M-S
M-S is offline
iedereen kikt wel ergends op, ik vind tongen gewoon lekker, het is intens, geil?, ik vind t gewoon belangrijk, en heb ik dat nu al een jaar minimaal gedaan, waardoor ik ernaar ga verlangen, dat is toch een rare situatie in een relatie, ik had er met haar over gepraat en ze zei, "ik vind er niets boeiends aan, en vind t vies" kunnen we geen middenpunt vinden?
Maar als ik iets al niet doe voor een jaar, en het uitleg dat ik al geen sex heb op de manier hoe ik het wil, voor een heel jaar, dan is er in dit geval geen middenpunt voor mij
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 08:57
M-S
M-S is offline
Dan wil ik gewoon op mijn manier, dit bedoel ik van, lang voorspel,lekker lebberen,wieweet een massage, en als we het op haar manier doen, dan is het een beetje naast elkaar zoenen, alsof ik een stuk schuurpapier aan t zoenen ben, en dan haar doen,en dan kan ik "naar binnen" me ding doen en dan elkaar even vasthouden erna, ohja en hoe zit het eigelijk, zelf ben ik niet de grootste praten tijden de sex,maar mijn vriendin, wauw! Dan zegt ze dat ze communicatie belangrijk vind, maar dan komen er toch verhalen uit, zeg me wat er door je hoofd gaat,wat wil je allemaal gaan doen,hoe voelt t voor jou, zeg me hoe het voelt,,ik wil dat je tegen me praat, zulk soort dingen, en dan zeg ik tegen haar, dat ik het niet aantrekkelijk vind,en ook niet leuk, en dan houd ze niet op, dus ik heb nu ook het punt bereikt, dat ik haar negeer, tijdens sex.. Zucht..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 09:12
Elin3
Elin3 is offline
Wat nu als je exact dit eens aan haar vertelt of laat lezen. Dat hoe jullie nu seks hebben voor jou niet leuk is, en dat jij een hoop voor haar over hebt en zij niet om jou een plezier te doen een keer toch wil zoenen? Heb je al eens tegen haar gezegd dat je dat praten echt een afknapper vind (en dan serieus aangeven dat je het meent, door bijvoorbeeld de vrijpartij te staken omdat jouw geilheid er door weg gaat?).

Seks klinkt in jullie relatie helemaal niet fijn
Oud 08-12-2015, 09:18
WolterB
WolterB is offline
Als ik je bovenstaande twee posts lees moet je het echt zo snel mogelijk uitmaken. Of vind je dat jullie goed bij elkaar passen ondanks alle verschillen en dingen die de een wel fijn vindt en de ander niet?

En dan moet je niet aankomen dat op de gebieden buiten seks jullie wel goed bij elkaar passen, want dit is een issue en eentje waar jullie het zo te lezen nooit over eens zullen gaan worden en iets wat alleen maar groter wordt in de toekomst.
Oud 08-12-2015, 20:17
Geert2.0
Geert2.0 is offline
Je kan het beste een keer je hand in d'r broek doen en dan voorzichtig probeeren te vingeren als ze het niet lekker vind zal ik het uitmaken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten