Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2015, 15:10
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
Hey,

Dus een vriend (Stijn) van me zat te skypen met mijn bff (nu is ze een vijand en ze wilt de ruzie NIET oplossen dus miss tips??) en ik mocht er bij en Mike (Vriend van Stijn) was super grappig. Na een dag of twee hoorde ik er niks meer van , van die Mike en plots wouw die skypen dus ja bla bla bla ineens vroeg ie t aan en ik zei ja want hij is supppper cute maar hij wilt naaktfotos en ik zei nee en hij respecteerde mijn antw maar die vroeg da twee dagen later weer hij wilt afspreken en ik heb hem al gezien op skype en Stijn heeft m ook gezien int echt dus geen rare pedo van 70 jaar hahah maar ik weet niet wat te doen , hij vroeg ook heb je al getongt enz... heeft iemand tips met zo een soort jongen?

thx alvast
xxxx
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 15:19
Elin3
Elin3 is offline
Uhm, als een jongen direct al om naaktfoto's vraagt moet je je afvragen of je wel een relatie met hem wil. Het gaat jou niet om jou als persoon, alleen om het feit dat je een meisje bent. Ik zou er niet te veel in investeren als ik jou was. Hij mag dan wel schattig zijn, maar het is hem echt niet om jouw persoonlijkheid te doen
Oud 08-12-2015, 15:26
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
Citaat:
Uhm, als een jongen direct al om naaktfoto's vraagt moet je je afvragen of je wel een relatie met hem wil. Het gaat jou niet om jou als persoon, alleen om het feit dat je een meisje bent. Ik zou er niet te veel in investeren als ik jou was. Hij mag dan wel schattig zijn, maar het is hem echt niet om jouw persoonlijkheid te doen
hij is lief en hij "pusht" niet zal ik maar zegge , hij heeft het 2 keer gevraagt maar ni echt van gij gaat da doen enz
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 15:28
Elin3
Elin3 is offline
Wat zoek jij in een eventuele relatie?
Oud 08-12-2015, 17:17
SomeCuteness
SomeCuteness is offline
gewoon dat hij aardig is en hij moe ni perse zo elke dag bloemen en die dingen brengen gwn een normale relatie , iemand die lief en leuk is en ni teveel pusht in die soort dingen
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 17:35
Elin3
Elin3 is offline
Lief en leuk zijn een beetje vage kenmerken Ik ken zat jongens die lief en leuk zijn, maar waar ik in geen 100 jaar een relatie mee wil. Dat hij leuk en lief overkomt is geen garantie voor een fijne relatie.

Bedenk je goed of hij hetzelfde verwacht van een relatie als jij, en laat je vooral niet gebruiken. Misschien (waarschijnlijk) vraagt hij wel aan meer meisjes naaktfoto's en ben jij voor hem helemaal niet zo speciaal. Hij vind die foto's vast leuk en spannend, maar je weet helemaal niet of hij op zoek is naar een vriendin/ relatie.

En zo snel al om naaktfoto's vragen, vind ik persoonlijk wel een beetje pushen Of hij is gewoon heel eerlijk door direct te laten merken dat het hem vooral om die foto's te doen is.
Oud 09-12-2015, 11:23
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
maar hij wilt naaktfotos en ik zei nee en hij respecteerde mijn antw maar die vroeg da twee dagen later weer
dan respecteert hij je antwoord dus niet, hij wist namelijk al hoe je erover dacht.
Hoezo moet hij een naaktfoto van jou? Hij kan met 1 klik op google miljarden naakte vrouwen zien als hij dat zo graag wil.
Het gaat hem ook niet echt om jou, maar om seks. Of jij dat nu bent of iemand anders maakt hem niet veel uit denk ik. Je kent hem immers amper en dat is zijn vraag. En dan begint ie er nog een keer over...

Kijk uit met deze jongen!!! Hij is waarschijnlijk alleen maar aardig om alsnog die foto van je te krijgen of met je in bed te belanden. Trap er niet in, als hij bij jou al dat lef heeft dan durf ik te wedden dat hij iedereen zo benadert. Hij wacht gewoon op een onzeker meisje dat gaat toehappen, want onzekere meisjes gaan hard op jongens die een keer aardig doen.
Aardig en lief doen zegt helemaal NIETS als je al in eerste instantie als een lustobject wordt benaderd ipv als een mens.

Geloof me, ik ken dit soort types. Gelijk blokkeren en nooit meer contact mee opnemen want hij gaat misbruik van je maken en hij zit er niet mee.
Oud 09-12-2015, 17:24
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Wat hierboven staat+ als je toch naaktfotos gaat sturen zorg dan dat je gezicht niet te zien is.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 22:29
bikinigek
bikinigek is offline
die wil snel ff seks en gaat dan weer naar de volgende vooral als die er beetje lekker uit ziet
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 22:38
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
dan respecteert hij je antwoord dus niet, hij wist namelijk al hoe je erover dacht.
Dit.

Klinkt alsof hij meer op zoek is naar seks dan een relatie. Als jij juist wel een relatie wil en niet zo gefocust bent op seks, dan moet je niks met deze jongen doen. Houd er ook rekening mee met dat 'ie je wellicht probeert om te praten. Blijf goed stilstaan bij wat je zelf wil.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten