![]() |
|
Lief en leuk zijn een beetje vage kenmerken
![]() Bedenk je goed of hij hetzelfde verwacht van een relatie als jij, en laat je vooral niet gebruiken. Misschien (waarschijnlijk) vraagt hij wel aan meer meisjes naaktfoto's en ben jij voor hem helemaal niet zo speciaal. Hij vind die foto's vast leuk en spannend, maar je weet helemaal niet of hij op zoek is naar een vriendin/ relatie. En zo snel al om naaktfoto's vragen, vind ik persoonlijk wel een beetje pushen ![]()
||
Citaat:
Hoezo moet hij een naaktfoto van jou? Hij kan met 1 klik op google miljarden naakte vrouwen zien als hij dat zo graag wil. Het gaat hem ook niet echt om jou, maar om seks. Of jij dat nu bent of iemand anders maakt hem niet veel uit denk ik. Je kent hem immers amper en dat is zijn vraag. En dan begint ie er nog een keer over... Kijk uit met deze jongen!!! Hij is waarschijnlijk alleen maar aardig om alsnog die foto van je te krijgen of met je in bed te belanden. Trap er niet in, als hij bij jou al dat lef heeft dan durf ik te wedden dat hij iedereen zo benadert. Hij wacht gewoon op een onzeker meisje dat gaat toehappen, want onzekere meisjes gaan hard op jongens die een keer aardig doen. Aardig en lief doen zegt helemaal NIETS als je al in eerste instantie als een lustobject wordt benaderd ipv als een mens. Geloof me, ik ken dit soort types. Gelijk blokkeren en nooit meer contact mee opnemen want hij gaat misbruik van je maken en hij zit er niet mee.
||
Citaat:
Klinkt alsof hij meer op zoek is naar seks dan een relatie. Als jij juist wel een relatie wil en niet zo gefocust bent op seks, dan moet je niks met deze jongen doen. Houd er ook rekening mee met dat 'ie je wellicht probeert om te praten. Blijf goed stilstaan bij wat je zelf wil. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Achterneef en achternicht | Geheime relatie | equalized | 13 | 16-02-2013 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer heb je een relatie? Fosca | 13 | 29-12-2009 18:52 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
probleem in langdurige relatie MinnieM | 28 | 11-01-2008 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap vs relatie apresskier | 14 | 11-07-2002 20:10 |