Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb sinds gister zeg maar 't zelfde probleem...
Had tijd lang een vriendin, 't ging al niet echt goed de laatste tijd. Ik wou haar vaak zien, maar steeds zei ze dat ze te moe was of ineens weer elke dag ergens heen moest en dus geen tijd voor mij had etc. Gister op msn heeft ze 't zeg maar uitgemaakt. Niet gezegt dat het echt uit is, maar wel van die uitspraken waarvan je kan afleiden dat ze nou niet echt meer een relatie wil hebben. Toen ze offline was, stortte mijn wereldjuh in, letterlijk en figuurlijk. Zij was mijn enigste motivatie om in leven te blijven en nu dat weg is.....is er helemaal niks meer over. Heb de hele nacht niet kunnen slapen, probeer nu weer beetje vrolijk te worden met luisteren van wat punk muziek, maar eigenlijk vraag ik me af of het allemaal nog wel zin heeft. 't begint steeds meer op mandatory suicide te lijken ![]()
||
Citaat:
![]() -Desecrator
|
Het leven draait om jezelf en niet om anderen.
Ook ik heb regelmatig dezelfde depressieve regels gezegd als jij nu doet, maar ik besef nu dat het leven om mij draait en dat ik daarna niemand werkelijk nodig heb. Geen meisje om lief te hebben of om door lief gehad te worden, helemaal geen vrienden, neem wat tijd voor jezelf en besef dat jijzelf goed genoeg bent om voor te leven. Je bent niet in de eerste plaats hier om onderdeel van een gemeenschap te zijn, maar om jezelf te dienen. Doe daar wat aan. |
![]() |
|
Sommige meisjes DOEN ook gewoon pijn, echte sl*tten bijvoorbeeld die 3 jongens per week hebben. En jou kafferen ze uit, omdat je in hun ogen niet *cool* genoeg bent en je jezelf normaal gedraagt ipv. onverschillig, dan ben je ineens een sukkel. Nouja laat mij dan maar een sukkel zijn, ik heb anders behoorlijk schijt aan dat soort types! BLEURGH! Gewoon neerkijken op dat soort meisjes En dat doen mn vrienden trouwens ook!
Wie herkent dit..? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
natuurlijk is het fijn als er mensen zijn waar je goed mee kunt praten, maar je hebt daar geen hele waslijst vrienden voor nodig!! zoek iets waarin je plezier hebt (een hobby, of sport (teamsport?) oid) zo leer je vanzelf mensen kennen en kom je vanzelf een keer een leuk meisje tegen dat jou ook hartstikke leuk vindt!! Als je er wanhopig naar op zoek gaat mis je ze juist!! ![]()
||
Citaat:
En nu ben ik er ook nog niet helemaal overheen Maar wat ik wilde zeggeh is dat je er gewoon de tijd voor moet nemen. Spreek meer met kennissen/ vrienden af. Ga vaker weg/ naar buiten\naar de stad. Dat heb ik ook allemaal gedaan, zo vaak mogelijk uit gaan en zo vaak mogelijk weg. Probeer nieuwe mensen leren te kennen enzo... ik weet dat het makkelijekr gezegd is dan gedaan, maar het is allemaal zeker de moeite waard m8... Ik hoop dat ik je iets heb geholpen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() nee serieus, waar draait het leven dan om he? ik wil op dit moment maar een ding, en dat kan wel zielig klinken, maar het is wel zo. oh god was ik zelfs maar goed bevriend met hem... ik wil gewoon iemand waarbij ik volledig mezelf kan zijn, van wie ik houd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ahh nou wat iedereen hierboven zei lijkt me wel goed.. gewoon wat meer mensen ontmoeten en zow.. en bedenk dat *jij* het belangrijkste bent.. om te overleven heb je vooral jezelf nodig.. en ook wel andere mensen maar mensen komen en gaan, maar *jij* zult altijd blijven
Ik herken het wel.. Maar je moet bedenken dat heel veel mensen geen "echte vrienden" hebben.. Ik zie mijn veel van mijn vrienden ook niet echt als "echte vriednen" omdat ik niet weet of ze er altijd voor me zullen zijn en ook omdat ik niet alles aan ze kwijt kan.. maar eigenlijk moeten jij en ik niet zulke hoge verwachtingen hebben.. Gewoon wat vaker met ze optrekken zal je vast wel een beter gevoel geven.. En probeer jezelf te vertellen dat je wel iets waard bent.. en probeer dat meisje te vergeten.. Ik ken het wel hoe het is om te houden van iemand die niet van jou houdt en het is slecht voor je.. Kijk om je heen naar andere meisjes en try to get your mind off her.. dus gewoon meer je hobbies uitoefenen en doen wat je leuk vindt.. En niet denken dat het leven het niet waard is.. Het leven is gewoon een soort achtbaan soms gaat alles omhoog en ben je blij en soms lijkt alles heel laag en ben je verdrietig.. Maar beroof je zelf niet van het leven.. dat zou echt zonde zijn, omdat je dan de gelukkige momenten mist.. |
![]() |
|
![]() |
Herkenbaar, DJ. (de afkorting klinkt beter dan voluit... )
De meeste goede tips zijn hierboven al gegeven denk ik. Trek de banden aan met de "vrienden" die je hebt, je zult zien dat je dan die aanhalingstekens snel weg kunt laten en kunt spreken van VRIENDEN. Zomaar een vraagje; was zij jouw eerste echte vriendin? Dan komt de klap hard aan, en stort alles in. Maar pijn slijt, tegenslag is nodig, je wordt er sterker van..... Zoals wij nu begripvol reageren op jouw topic, zo zijn er ook in jouw eigen omgeving. kop omhoog! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maargoed, je weet hoe het gezegde gaat: Als het je niet doodt maakt het je sterker. Dus daar hoop ik dan maar op he ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zorg dat je dat meisje kan vergeten..
Is heel moeilijk, maar je moet leren haar te vergeten.. (tja, t kan lang duren, ik heb er ook bijna een jaar over gedaan om een bepaalde iemand te vergeten).. Je vind vast wel weer een nieuw iemand waar je je voor kunt geven ![]() |
![]() |
|
![]() |
hallo
ik heb in ongeveer dezelfde situatie gestaan. ik wou ook een paar keer zelfmoord plegen door met een mes door mijn hoofd te gaan. maar toen ik er stond.. durfde ik uiteindelijk niet meer. er gingen allerlei gedachten door me heen. ik mag dan wel pas 13 zijn.. maar zelf kinderen hebben gevoel. ik ben een tijd erg depri geweest, maar heb toen alle goede dingen in mijn hoofd gezet. hele dagen, alleen aan de goede dingen denken. veel suc6
|
Waarom doen we allemaal zo sneu hiero
![]() je leven is imho wat jij er zelf van maakt, als jij negativiteit uitstraalt dan moe tje neit allemaal gewelidige verwachtingen hebben ofsow. Ik had vroger ook zoiets nooit gelukkig altijd treuren en nooit vrolijk, altijd zielig doen tegen mensen op msn etc. het hielp echter niks!! je bent op dat moment niks meer of minder dan aandachtsgeil! Wees jezelf, vergeet dat meisje , ze wilt jouw niet zo get over it. Ik zeg liever dat je verliefd op dr bent dan dat je van dr houd. Dat's nl een hele grote woord imho. Ik zou zeggen: Make love to the present Fuck the past! Succes iig
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alles verandert.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen ik je bericht las, dacht ik echt dat iemand het over mij had. Ik voel me nu precies zo als jij. En eigenlijk is dat al heel lang zo.
Ik ben er nog steeds niet achter wat ik moet doen. Ik ga dit jaar naar een nieuwe school, en ik hoop dat ik daar weer nieuwe vrienden maak. Ik zal er echt hard aan moeten werken. Vragen of ze een keer bij mij langs willen komen, en vragen of ze zin hebben om is wat samen te gaan doen. Ik heb er al behoorlijk over nagedacht. En wat die vriendin betreft. Bij mij is het niet iemand die al een vriend heeft, maar eerder een onmogelijke liefde. Ik vind haar nu al zo lang leuk. En elke keer dat ik haar zie, denk ik weer, wat is ze toch geweldig, en wat ziet ze er toch goed uit. Op school ging ik ook wel met meisjes om, maar ze hebben gewoon niet wat dat ene meisje heeft. Ik denk dat als je het perfecte kent, dan is niks meer goed genoeg. Dat is eigenlijk mijn verhaal wel. Ik hoop dus dat jij ook binnekort van school vernanderd of misschien een nieuwe sport gaat beoefenen of zoiets. Ik denk dat dat wel de manier is om weer een nieuw leven te beginnen. Want zo zie ik het!
||
Verwijderd
|
Citaat:
- diploma halen Wat heb je aan diploma's en een goede baan als je je persoonlijk toch rot voelt? Of beter gezegd: niet gelukkiger van wordt? - plezier in je leven Om plezier in je leven te hebben, zul je ook tevreden met jezelf moeten zijn. Zolang bepaalde dingen als een zwarte wolk boven je hoofd hangen, welke je voortdurend confronteren (lees: geen vriendin, het gevoel voor altijd alleen te zullen zijn), zul je dit dus niet bereiken. - humor Kun jij lachen om grapjes wanneer alles inhoudsloos aanvoelt? Als al het werkelijke futiel lijkt? - vrienden Als je geen vrienden hebt? - sippen op het internet Wat is daar nou het nut van? Baden in melancholie? Uitspuwen van opgekropte emoties? - muziek Muziek an sich is zeker leuk en het brengt mensen ook door de tijd, maar het leven draait er niet om. - uit je neus peuteren Met zulke vooruitzichten en hobbies zou ik me persoonlijk niet lang op mijn gemak voelen. .. Zie je waar het heen gaat? Hoe zo iemand je reply interpreteert? Het gaat erom dat diegene een doel / nut in het leven vindt. Doelen voor zichzelf opstelt; ergens naartoe werkt en in het proces van zijn negativiteit afraakt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
Citaat:
mannen je kan niet met en niet zonder ze drama drama drama
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psyche van de mens Verwijderd | 63 | 02-10-2009 16:31 | |
Studeren |
Wat zijn de mogelijkheden om engels te leren in het buitenland? fib | 4 | 20-11-2008 17:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Psychologie |
niets meer om voor te leven Mira Dos Santos | 12 | 11-02-2004 07:16 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen om dit te veranderen? Verwijderd | 30 | 06-11-2002 14:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Iets om voor te leven ganonzf | 1 | 12-11-2001 16:45 |