Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2015, 20:25
CactusNG
CactusNG is offline
Hoi iedereen,

Gisteren heeft mijn vriendin het met me uitgemaakt, omdat ze 'het gewoon niet meer voelde'. Ik ben nog steeds erg verdrietig, omdat we nu al 10 maanden hadden. En ik wil haar meer dan wat dan ook terug.
Dan heb je wel van die tips op internet, maar ja, wat beter dan het horen van leeftijdsgenoten. Dus please, als iemand tips heeft hoe ik haar kan heroveren, laat het me weten

EDIT: Ben btw 14

-Cactus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2015, 23:20
Merle1997
Merle1997 is offline
Ik denk niet dat je dit wilt horen, maar de beste manier om haar te heroveren is juist door nu rustig aan te doen en je eigen leven te gaan leiden en weer op te pakken, hoe moeilijk ook! Laat haar merken dat je ook zonder haar verder kan en het leuk kan hebben en dat ze dus eigelijk best wel veel mist zonder jou! Als je achter haar aan gaat lopen is dat denk ik echt een afknapper voor haar!

Hou er ook rekening mee dat ze jou niet terug wil, nu niet en later niet. Misschien dat jullie in de toekomst vrienden kunnen zijn, en dat er nog iets kan ontstaan...maar dat weet je nooit. Echt, het beste is nu om te proberen weer verder te gaan! En natuurlijk ook verdrietig zijn en het eruit gooien, dat is beter dan het opkroppen. En afleiding zoeken met vrienden enzo

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2015, 23:22
Elin3
Elin3 is offline
Als ze niet meer verliefd is, tsja... Je kunt verliefdheid niet afdwingen. Voor de één is niet meer verliefd zijn een reden om het uit te maken, anderen zijn inmiddels zo van hun partner gaan houden of gewend geraakt aan de relatie dat de relatie stand houdt. Voor haar heeft de relatie zonder haar verliefde gevoelens blijkbaar geen meerwaarde.

Kan je nog wel met haar in gesprek over wat ze miste in de relatie bijvoorbeeld?
Oud 20-12-2015, 08:43
CactusNG
CactusNG is offline
Thanks jongens.... En dat zou ik d'r in principe wel kunnen vragrn Eline
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten