Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedankt voor je reactie, ik vind het echt supertof dat mensen hier echt naar je luisteren en niet oordelen(meestal dan) .
Probleem is alleen dat zij ver weg van mij woont, mijn ouders heel streng zijn en we nooit echt samen alleen zijn, behalve zoiets als in het magazijn. Maar dat is ook niet echt, want je kan daar niet een halfuur blijven lullen. Iemand tips? Alvast super bedankt, jullie helpen me echt supergoed! |
![]() |
|
Hoe ver is ver? Mogelijk kan je vaker na het werk afspreken of misschien heeft jouw geweldige volwassen collega ook wel een rijbewijs en een auto. Dat maakt elkaar opzoeken veel makkelijker.
Voorlopig zou ik eerst maar eens een keer afspreken en kijken of ze überhaupt een relatie met je zou willen, daarna is het pas relevant hoe vaak jullie elkaar buiten werk om zien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Werk nu al 3,5 jaar bij restaurant maar totaal geen erkenning studentje16 | 7 | 04-12-2015 15:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Mijn werk Gast4545 | 2 | 29-02-2008 15:39 | |
Werk, Geld & Recht |
Twijfels over opleiding [gaat eigenlijk over werk/stage] colors | 11 | 30-01-2005 09:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoger straffen werkt wel. Verwijderd | 81 | 27-06-2004 20:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken op Canarische eilanden wissie | 6 | 08-07-2003 12:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken om te leven, leven om te werken? Martin | 12 | 15-04-2003 19:40 |