Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2016, 22:43
Verwijderd
Beste mensen,
Ik ben een jongen van 16 jaar( bijna 17), en ik werk al een paar maanden bij een bedrijf in de verkoop. Natuurlijk sta je daar met een team, en verkopen is echt een mannenwereldje. Nu hebben we 1 vrouwelijke collega in ons team, en dat is ook een hele goede verkoper. Ze is 26 en het is een hele leuke vrouw, lief zorgzaam en aantrekkelijk. Ik vind haar vanaf het begin al heel aantrekkelijk, en ik zit met een probleem. Ik ben verliefd op haar. We hebben een redelijke band met elkaar, we kunnen goed en vrij met elkaar praten, en ze noemt me haar kleine broertje omdat ik de jongste van het bedrijf ben en ze me altijd hiermee plaagt. Laatst op het bedrijfsuitje waren we allebei redelijk aangeschoten, en we stonden buiten te roken. Ze stond vlak voor me omdat het koud was, en de heater hing precies boven mij. Toen begon ze met haar kont tegen mijn kruis aan te schuren, en toen groeide er iets bij mij. Ik weet niet of ze het gemerkt heeft, maar ze keek me wel schuin aan. Het is echt een supermooie,lieve vrouw en ik zou heel graag een relatie met haar willen, maar ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik zou heel graag reacties van jullie horen, om te kijken wat jullie mening is.
Liefs,
SGTNose
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2016, 22:50
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kunnen jullie na het werk een keer samen wat gaan eten of drinken? Als ze daar voor open staat kan je ter plekke wel peilen of bespreekbaar maken hoe ze jou echt ziet.
Oud 09-01-2016, 23:02
Verwijderd
Bedankt voor je reactie!
Ik denk dat dat wel een goed idee is! Het is ook zo dat dat schuren na het bedrijfsuitje vaker gebeurd. Een keertje moesten we allebei naar het magazijn om daar spullen te halen. Toen moesten we de kooi in( een afgesloten ruimte met een slot , en zij had de sleutel. Toen deed ze hem open en ik liep naar binnen . Toen deed ze hem achter me dicht, en ik keek haar aan door het tralies zovan: wat doe je? Ik voelde me heel opgelaten en was superzenuwachtig. Toen zei ze: als je me een kusje geeft doe ik de deur weer open( achter i het magazijn is niemand alleen wij twee) dus ik zei(stotterend van de zenuwen en de "seksuele" spanning): w w w wat?. Toen zei ze het nog een keer dus ik dacht ik doe het gewoon. Ik stapte op der af en wou haar een kusje op der wang geven, maar ze draaide, pakte mn hoofd en zoende me op mn mond. Ik schrok heel erg en ze duwde ook haar tong tussen mn lippen. Ik zoende zo even met haar en toen stopten we. Ze deed de deur toen open en zoende me nogmaals en masseerde ook mijn kruis. Ik sta nog steeds paf dat dit is gebeurt en ik kan het zelf niet geloven. Ik weet dat het raar klinkt, maar ik zit hier niet te geilen oid, ik zoek gewoon hulp in de situatie
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 23:04
Elin3
Elin3 is offline
Houdt er rekening mee dat ze jou ook kan zien als spannende flirt voor op de werkvloer maar absoluut niet als relatie materiaal.
Oud 09-01-2016, 23:08
Verwijderd
Snap ik helemaal, maar ik zou het zelf ook niet erg vinden om voor 1 keertje met haar het bed te delen of friends with benefits te zijn, ik voel me op dit punt zo wanhopig aangetrokken tot haar dat ik alle zou doen voor wat privecontact met haar.😔
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 00:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Toen zei ze: als je me een kusje geeft doe ik de deur weer open( achter i het magazijn is niemand alleen wij twee) dus ik zei(stotterend van de zenuwen en de "seksuele" spanning): w w w wat?. Toen zei ze het nog een keer dus ik dacht ik doe het gewoon. Ik stapte op der af en wou haar een kusje op der wang geven, maar ze draaide, pakte mn hoofd en zoende me op mn mond. Ik schrok heel erg en ze duwde ook haar tong tussen mn lippen. Ik zoende zo even met haar en toen stopten we. Ze deed de deur toen open en zoende me nogmaals en masseerde ook mijn kruis. Ik sta nog steeds paf dat dit is gebeurt en ik kan het zelf niet geloven. Ik weet dat het raar klinkt, maar ik zit hier niet te geilen oid, ik zoek gewoon hulp in de situatie
Veel minder subtiel wordt het niet, hoor. Probeer gewoon wat, ze vindt je in ieder geval interessant dus het komt vast wel goed.
Oud 10-01-2016, 00:50
Verwijderd
Bedankt voor je reactie, ik vind het echt supertof dat mensen hier echt naar je luisteren en niet oordelen(meestal dan) .
Probleem is alleen dat zij ver weg van mij woont, mijn ouders heel streng zijn en we nooit echt samen alleen zijn, behalve zoiets als in het magazijn. Maar dat is ook niet echt, want je kan daar niet een halfuur blijven lullen.
Iemand tips? Alvast super bedankt, jullie helpen me echt supergoed!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 04:11
Elin3
Elin3 is offline
Hoe ver is ver? Mogelijk kan je vaker na het werk afspreken of misschien heeft jouw geweldige volwassen collega ook wel een rijbewijs en een auto. Dat maakt elkaar opzoeken veel makkelijker.

Voorlopig zou ik eerst maar eens een keer afspreken en kijken of ze überhaupt een relatie met je zou willen, daarna is het pas relevant hoe vaak jullie elkaar buiten werk om zien.
Oud 10-01-2016, 08:52
Axel11
Axel11 is offline
Wederom eens met Elin3 en Dark Phoenix.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten