Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2016, 12:10
tommy99
tommy99 is offline
Heyhey,

Ik ben tommy en ik ben 22 jaar oud.
Ik ben er eigenlijk nooit zeker van geweest waar ik op viel tot ongeveer 2 jaar geleden.
Ik was erachter gekomen dat ik op transgenders val (van jongen naar meid).
Dit vond ik zelf niet zo'n hele shock omdat ik me niet echt aangetrokken voelde tot een meid, omdat er gewoon iets miste.
Ik voelde me ook niet aangetrokken door jongens alleen.
Nu heb ik door de jaren heen wel een aantal vriendinnen gehad, maar meer omdat ik me zo damn lonely voelde. Ik heb eigenlijk nooit iemand kunnen vinden die echt bij me past of waar ik echt op val.
Mijn probleem is, ik heb nog nooit daadwerkelijk contact gehad met een transgender.
Ik heb geen idee waar ik zou moeten zoeken. ik heb meerdere keren op het internet gekeken zonder succes, dating sites zonder succes en in het echte leven, natuurlijk, zonder succes.
Nu begin ik toch aardig wanhopig te worden en begin te denken dat er gewoon niemand op de wereld voor mij bestemd is.

Ik kan er op dit moment nog moeilijk voor uitkomen in verband met mijn omgeving..

Weet iemand hoe ik in contact zou kunnen komen met een transgender die op iets serieus uit is?

Dit zou echt een enorme last van mijn schouders halen..

Bij voorbaad dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2016, 12:17
lotte99
lotte99 is offline
Ik heb je een privebericht gestuurd
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 12:24
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik heb je een privebericht gestuurd
Want je bent zelf transgender...?

Als je hier tips/mogelijkheden post, heeft iedereen er wat aan
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 13:13
lotte99
lotte99 is offline
Klopt Axel ik ben geboren als jongen, maar leef al jaren als meisje
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 08:53
tommy99
tommy99 is offline
Berichtje gestuurd
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 23:12
2e jaars
2e jaars is offline
Citaat:
Heyhey,

Ik ben tommy en ik ben 22 jaar oud.
Ik ben er eigenlijk nooit zeker van geweest waar ik op viel tot ongeveer 2 jaar geleden.
Ik was erachter gekomen dat ik op transgenders val (van jongen naar meid).
Dit vond ik zelf niet zo'n hele shock omdat ik me niet echt aangetrokken voelde tot een meid, omdat er gewoon iets miste.
Ik voelde me ook niet aangetrokken door jongens alleen.
Nu heb ik door de jaren heen wel een aantal vriendinnen gehad, maar meer omdat ik me zo damn lonely voelde. Ik heb eigenlijk nooit iemand kunnen vinden die echt bij me past of waar ik echt op val.
Mijn probleem is, ik heb nog nooit daadwerkelijk contact gehad met een transgender.
Ik heb geen idee waar ik zou moeten zoeken. ik heb meerdere keren op het internet gekeken zonder succes, dating sites zonder succes en in het echte leven, natuurlijk, zonder succes.
Nu begin ik toch aardig wanhopig te worden en begin te denken dat er gewoon niemand op de wereld voor mij bestemd is.

Ik kan er op dit moment nog moeilijk voor uitkomen in verband met mijn omgeving..

Weet iemand hoe ik in contact zou kunnen komen met een transgender die op iets serieus uit is?

Dit zou echt een enorme last van mijn schouders halen..

Bij voorbaad dank
ik heb weinig ervaring daarmee, op ieder potje past een dekseltje...bekijk het positief.....in ieder geval veel succes ik kan helaas weinig voor je betekenen...sorry!!...succes!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten