Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2016, 00:02
studentje0118
studentje0118 is offline
Hallo allemaall

17 jaar, geen relaties gehad.. genoeg leuke meisjes hoor, maar niet de goede.
Tot aan déze.
Ik kan hele verhalen gaan uitbreiden, dat wil ik ook best doen maar ik wil het kort en straight to the point houden. (poging tot)
Ik heb haar nummer.
We appen. Niet elke dag maar zeker 4x in de week. Waarover? School, werk, weekend, andere dingen...
Hoe goed ken ik haar: ze zit een klas lager, ik ken haar van school, van facebook, instagram.. verder niet.

Wat is nou het probleem: Ik ben bang om het te verneuken.
Ik wil laten weten dat ik haar leuk vind. Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken.

Verder: ik moét een date. hoe pak ik dit aan... ik weet niet of zij mij wel zó leuk vindt!

Thx in advance
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2016, 00:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Vraag haar om een keertje wat af te spreken.
Oud 10-01-2016, 08:06
studentje0118
studentje0118 is offline
Moet zij niet eerst weten dat ik haar leuk vind.. en hoe breng ik dit en dat afspreken. Vind dit antwoord beetje kort door de bocht.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 08:23
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Moet zij niet eerst weten dat ik haar leuk vind.. en hoe breng ik dit en dat afspreken. Vind dit antwoord beetje kort door de bocht.
Nee, dat hoeft niet. Door af te willen spreken wordt dat indirect ook wel duidelijk. Afspreken is echt de beste oplossing. Dan kan je kijken of het in het echt ook zo goed klikt en kan je haar beter leren kennen. Juist door eerst je gevoelens uit te spreken en nooit met elkaar om te gaan (buiten chatten om) krijg je hele ongemakkelijke situaties. Zorg eerst dat je samen een leuke middag of avond hebt, dan komt de rest vanzelf wel.
Oud 10-01-2016, 08:50
Axel11
Axel11 is offline
Eens met Dark Phoenix en Elin3.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 10:50
studentje0118
studentje0118 is offline
Citaat:
Nee, dat hoeft niet. Door af te willen spreken wordt dat indirect ook wel duidelijk. Afspreken is echt de beste oplossing. Dan kan je kijken of het in het echt ook zo goed klikt en kan je haar beter leren kennen. Juist door eerst je gevoelens uit te spreken en nooit met elkaar om te gaan (buiten chatten om) krijg je hele ongemakkelijke situaties. Zorg eerst dat je samen een leuke middag of avond hebt, dan komt de rest vanzelf wel.
top, kijk dit is nou een goed antwoord
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 11:00
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
top, kijk dit is nou een goed antwoord
Ik onderbouw slechts het antwoord van Dark Phoenix, waar ik het overigens volledig mee eens ben
Oud 10-01-2016, 11:12
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En ik ben het met Elin3 eens!
Oud 11-01-2016, 18:53
2e jaars
2e jaars is offline
meisjes staren meestal vaak naar een jongen die ze leuk vinden, ze proberen de jongen "per ongeluk" aan te raken, ze kiezen zijn kant meestal. proberen meestal altijd bij hem in de buurt te zijn...mijn tips om aan een meisje te merken of ze jouw leuk vind
Met citaat reageren
Oud 11-01-2016, 19:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
meisjes staren meestal vaak naar een jongen die ze leuk vinden, ze proberen de jongen "per ongeluk" aan te raken, ze kiezen zijn kant meestal. proberen meestal altijd bij hem in de buurt te zijn...mijn tips om aan een meisje te merken of ze jouw leuk vind
Citaat:
Dat is generaliserende onzin.
Reageren

Regels voor berichten