Voor de mensen die mijn vorige post hebben gezien, ik heb sinds een half jaar ongeveer geen vriendin meer. We hebben nog een tijdje seks gehad maar dat stopte helaas toen zij iemand vond met wie ze een klik had.
Ze zijn niet officieel en ik weet ook niet precies wat ze wel zijn, maar hier is mijn verhaal in het kort.
Wat ik haar altijd hebben willen geven, maar nooit kon, was een eigen plek/huis/ruimte zodat ze kon relaxen en haar eigen ding kan doen. Daarnaast wilde ze graag een pitbull en die zou ik haar maar al te graag hebben gegeven.
De jongen waar ze nu mee bezig is, om het zo maar te noemen, is 4 jaar ouder, iets langer, heeft een eigen huis en een f-ing pitbull.
Ik had mezelf 2 weken gegeven om het te verwerken want blijkbaar zat het nog niet helemaal juist. Inmiddels is het 2 maanden verder bijna en ik voel me nog awkward bij de gedachte. Als ik ga slapen duurt het een uur voordat al die gedachtes uit mijn hoofd zijn en dan slaap ik nog slecht ook.
Ik word constant geconfronteerd met mijn vroegere tekortkomingen en dat voelt erg kut.
Het probleem is ook dat zij zo ongeveer de enige vriend is waar tegen praat over problemen, maar zij is nu deel van het probleem.
Soms denk ik over de situatie dat zij niks meer doen en dat wij terug bij elkaar komen, omdat onze levens al iets zijn veranderd en misschien kunnen we beter naar de toekomst werken. We zeiden allebei ook altijd dat wij het beste team zouden zijn als we bijvoorbeeld zouden samenwonen.
Als ik nu aan alles denk of zelfs maar de naam hoor van die andere gast voel ik veel negatieve emoties; Jaloezie, verdriet, woede, angst voor verlating, geen zelfvertrouwen meer etc.
Ik snap ook niet echt waarom ik nu nog deze gevoelens heb nadat het zolang uit is. Zou nu de klap pas aankomen ofzo?
Ik weet niet of dit te maken heeft met verwerken of met weinig zelfvertrouwen of dat ik opeens weer gevoelens voor haar heb ofzo maar ik moet het ergens even kwijt en ik hoop dat iemand een licht kan werpen op mijn situatie, want een oplossing kan ik op het moment zelf niet bedenken helaas...
|