Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2016, 17:26
-Mees-
-Mees- is offline
Hallo,

Ik vind een meisje uit mijn klas leuk maar ik heb een probleem. Ik ken haar niet heel goed en dat wil ik wel, maar ik zit helemaal aan de andere kant van de klas. Ze is altijd met iemand of een groepje, meestal haar standaard groepje. Het zou raar zijn als ik ik daar ineens bij kom staan zonder dat ze mij goed kent. Hoe kan ik dichter bij haar komen zonder dat het opvalt ofzo.

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2016, 17:32
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je een keer een filmavond of klassenfeest organiseren, zodat je daar wat makkelijker met haar kunt praten. Als je daar leuk met haar kunt omgaan is het ook minder vreemd om op school met haar om te gaan.
Oud 28-01-2016, 17:33
Durian
Durian is offline
Door simpelweg vaker met haar te praten! Dit hoeft in het begin niet per sé lang ofzo, bijvoorbeeld bij het binnenlopen van de klas als alles nog drukjes is ga je gewoon naar haar toe en praat je over iets schools gerelateerd oid.

Na een tijdje kan je ook wat persoonlijkere vragen stellen. By the way, hebben jullie een whatsapp groepsgesprek met de klas? Dan is het ook makkelijker om in het begin buiten school wat te praten.

Als je de ballen hebt vraag je gewoon een keer of ze zin heeft na school de stad in te gaan ff wat te eten/drinken.
Oud 28-01-2016, 17:34
-Mees-
-Mees- is offline
Ja, maar waarschijnlijk zal ze daar ook met haar vaste groepje staan. Ligt ook aan onze klas. Maar bedankt voor je suggestie
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 17:43
Axel11
Axel11 is offline
Als het even los van haar een leuk groepje is, kun je misschien daar ook wat meer aansluiting bij zoeken?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 17:44
-Mees-
-Mees- is offline
Durian, het is niet zo makkelijk helaas. Ze gaat echt alleen met haar vriendinnen om en buurman, omdat ze daarnaast zit. Als ik naast haar zit zal het al veel gemakkelijker gaan omdat ik best sociaal ben en heb wel beetje humor. Ze lacht ook wel als ik een grapje maak in de klas maarja. Aangezien wij elkaar nog niet zo goed kennen is het beetje raar om ineens haar vraag om iets te eten/drinken.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 17:46
-Mees-
-Mees- is offline
Naja, dat groepje zijn allemaal mensen uit andere klassen die ik niet ken, lijkt me beetje raar...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 17:49
-Mees-
-Mees- is offline
Ik denk dat ik haar maar eens ga aanspreken en als ze geen interesse heeft dan merk ik dat snel genoeg...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 17:50
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je met gym eens naast haar op de bank gaan zitten tijdens de uitleg van de docent?
Oud 28-01-2016, 17:51
-Mees-
-Mees- is offline
Ja! Goed idee! Bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 17:54
Axel11
Axel11 is offline
En gooi of schop de bal een keertje vaker naar haar toe
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 17:55
-Mees-
-Mees- is offline
Ja haha, k heb wel eens met haar hockey gespeelt, vond ze vgm wel leuk maar dat was het ook wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten