Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik vind la Paay ook niet boeiend, maar a) het is DWDD (zogenaamd een kwaliteitsprogramma) dat haar uitnodigt, ze is er niet uit zichzelf gaan zitten en b) ik vind het ernstig overdreven om iemand een hoer te noemen (zoals Nico Dijkshoorn) terwijl ze gewoon jong en vrijgezel was toen ze (blijkbaar) een keertje een avontuurtje had. Dat er blijkbaar veel mensen met een teleurstellend seksleven cq. jeugd zijn hoeven ze niet op Patricia Paay af te reageren, totaal misplaatst.
||
Citaat:
Ik vind haar wel typisch een zangeres voor mensen die DWDD leuk vinden, dus wat dat betreft is ze wel goed gekozen. ![]()
||
Citaat:
![]() Het is als met Christina Aguilera en Mariah Carey in haar jonge jaren. Je kan het ruk vinden, maar het zijn in elk geval onmiskenbaar goede vocalisten.
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
Ik heb de DWDD-aflevering gezien trouwens. Ik blijf ook bij mijn standpunt over Wende. En ik beloof dat ik echt objectief heb proberen te kijken, maar ik vind haar meer aandachtshoer dan Patricia Paaij
![]() Nee onzin, maar ik vind de ophef over Paaij wel echt te belachelijk voor woorden. En Wende geloofde ik in elk geval meer dan Moke of Lucas Hamming... Verder heb ik ook vrij weinig met Ivo van Hove (omhooggevallen kereltje dat altijd dezelfde truukjes inzet op toneel) maar zijn verhaal vond ik toch wel aangrijpend. Eigenlijk was alleen zijn verhaal en de album-analyse door Leo Blokhuis de moeite waars, wat mij betreft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
hoi tussen-de-middag-schijtbeurt #1842 df | 500 | 17-01-2016 22:08 | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
Welke bands wil je heel graag live zien? riOtgrrl | 94 | 08-10-2002 19:26 |